fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנכ"ל חדש ללשכת המסחר והתעשיה חיפה והצפון

הנהלת לשכת המסחר והתעשיה חיפה והצפון, בחרה ברו"ח שמואליק וטנשטיין לתפקיד
שמואליק וטנשטיין
שמואליק וטנשטיין (צילום: יח"צ)
שמואליק וטנשטיין
שמואליק וטנשטיין (צילום: יח"צ)

שמואליק וטנשטיין הוא יליד חיפה, בן 54, בוגר תיכון עירוני ג' בחיפה. מנכ"ל ובעלים של חברת פרופיט-פרו ייעוץ כלכלי ופיננסי בע"מ, המתמחה במימון לחברות ולעסקים ליווי פיננסי וכלכלי, שירותי חשבות ואיתור משקיעים. שמואליק וטנשטיין הוא רואה חשבון ומשפטן, בוגר החוגים לכלכלה חשבונאות ומשפטים באוניברסיטת חיפה. יועץ לשכת המסחר בתחומי מימון וליווי פיננסי, תוכניות עסקיות והערכות שווי לחברות ולעסקים. יועץ מומחה של משרד התעשייה והמסחר ומ.ט.י. מרצה בקורסים למנהל עסקים, חשבים ומנהלי כספים ובפורומים עסקיים.

וטנשטיין, שימש בתפקידי ניהול כסמנכ"ל כספים בחברות בנות של צים, כי"ל ונשר ובחברות פרטיות בתחום הלוגיסטיקה, עמילות מכס ושילוח בינלאומי, קמעונאות ונדל"ן.

על בחירתו של המנכ"ל החדש אמר נשיא הלשכה דוד קסטל: "בחרנו בשמואליק וטנשטיין מבין עשרות מועמדים. חיפשנו אדם שיש לו לא רק יכולות ניהול, ניסיון וידע מקצועי מקיף, אלא גם מודעות לשליחות הציבורית שבניהול לשכת המסחר והתעשיה חיפה והצפון. כשאנחנו אומרים לאנשי העסקים, החברות והמפעלים שלשכת המסחר נועדה לסייע להם, שמואל וטנשטיין הוא האיש הנכון לנהל את לשכת המסחר, כדי לממש יעד זה ולקדמה לעשור הבא".

עם כניסתו לתפקיד אמר רו"ח שמואליק וטנשטיין: "לשכת המסחר אינה גוף חדש לי. אני חבר ותיק ומעורב. למדתי להכיר מקרוב את יתרונותיה הגדולים ואת האפשרויות שהיא פותחת בפני אנשי העסקים, למנף עסקים, לפתח קשרים, לפתוח חסמים ולחסוך בעלויות. בד בבד, הכרתי את הפוטנציאל שטרם מומש בלשכה. קיבלתי עלי את התפקיד מתוך אמונה שאוכל לקדם את הפוטנציאל הזה לטובת חברי הלשכה והמגזר העסקי בצפון – יחד נוכל לממש את יעדי הלשכה לעשור הבא".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות