fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מטופלים בידיים טובות

שלל הרצאותעל הורות ומשפחה, יריד בריאות מקסים, סדרת טיפולי רפלקסולוגיה - אם אתם רוצים להרגיש טוב, כדאי שתקראו כאן איפה תמצאו את הטיפולים הכי טובים
נתנאלה, סייעת במרפאת סמייל ק.אתא, אסתי אחראית השיווק, גלית מרפאת עוזיאל ק. אתא עם בובת חמודי צילום: עצמי
נתנאלה, סייעת במרפאת סמייל ק.אתא, אסתי אחראית השיווק, גלית מרפאת עוזיאל ק. אתא עם בובת חמודי צילום: עצמי

* האולפן למחול קריות – קריית ביאליק שנפתח החודש בגבעת הרקפות בקריה, פתח בשבוע שעבר במסורת חדשה: הרצאות להורים במגוון נושאים הנוגעים להורות ומשפחה. את המסורת פתח פרופ' עמוס רולידר בהרצאה מרתקת במיוחד ובמקום נכחו כ-60 איש. המרכז יפעל כל השנה וייתן מענה להורים, לילדים ולנוער בכל הגילאים. מיד אחרי סוכות יפעל במקום המרכז לגיל הרך ובו חוגים ופעילויות לאמהות טריות, תינוקות ופעוטות. כל הפרטים בפרסום ובטלפון: 050-2688982, 04-8224462.

הרצאות להורים באולפן למחות קריות- קרית ביאליק (צילום: אורלי בצרי)
הרצאות להורים באולפן למחות קריות- קרית ביאליק (צילום: אורלי בצרי)

* מבצע חדש בקדס קידס בעזריאלי קרית אתא. קונים ב-300 שקלים ומשלמים רק 250 שקלים. שווה להתחדש לקראת הסתיו. בניין ווסט עזריאלי קרית אתא מרגישים שיש חג. הרשת מחלקת 75 שקלים הנחה על הדגמים שמבצע.

* יריד בריאות מקסים נערך בשבוע שעבר בקניון עזריאלי קרית אתא בשיתוף שירותי בריאות כללית והקאנטרי העירוני. ביריד הדגימה הילה פינטו מטפלת ברפואה משלימה כללית, טיפולי דיקור סיני, טווינה, שיאצו, רפלקסולוגיה ועוד. נתנאלה מזרחי, סייעת ,העבירה סדנה לילדים בנושא בריאות השן, אניטה שדה, אחות מוסמכת ומנהלת הסיעוד במרפאת עוזיאל העבירה הרצאה בנושא אורח חיים בריא ושימוש נכון בתרופות, ועל הכל ניצחה מנהלת השיווק של הקניון נעמי אלדס. כמן כן חולקו מתנות והסברים הקשורים לבריאות הפה.

נתנאלה, סייעת במרפאת סמייל ק.אתא, אסתי אחראית השיווק, גלית מרפאת עוזיאל ק. אתא עם בובת חמודי  צילום: עצמי
נתנאלה, סייעת במרפאת סמייל ק.אתא, אסתי אחראית השיווק, גלית מרפאת עוזיאל ק. אתא עם בובת חמודי צילום: עצמי

* מ.ט.י גליל מערבי קריות, ממשיך להרחיב את פעילותו ויוציא לאור לוח שנה עסקי, שבו משולבים 24 בעלי עסקים שסללו את דרכם להצלחה בסיוע של מ.ט.י גליל מערבי. קריות. לוח השנה העסקי יחולק לדברי מנכ"ל מ.ט.י גליל מערבי קריות הנרי ביטון למאות בעלי עסקים בצפון, קריות, חיפה, עכו, נהריה ועוד.

* סדרה של טיפולי רפלקסולוגיה, במרפאת כללית רפואה משלימה בקרית אתא על ידי המטפלת דפנה גלר, שכללו עיסוי נקודתי בכפות רגליים, סייעו לצעיר, תושב הקריות להתגבר על הכאבים העזים שמהם סבל בחלק באזור של גב התחתון.

הרפלקסולוגית דפנה גלר (צילום: עצמי)
הרפלקסולוגית דפנה גלר (צילום: עצמי)

* רק 12 רופאים מכל המדינה נבחרו לפרויקט היוקרה "ענבר". מדובר בפרויקט מיוחד שנבחריו מתוכננים להוביל את הדור הבא של מערכת הבריאות בישראל. ד"ר גיל לביא סגן מנהלת ביה"ח כרמל הוא אחד הנבחרים. "מאוד התרגשתי מהבחירה בי", אומר ד"ר לביא, "זאת בהחלט הבעת אמון גדולה בי, ואני מתכוון להשקיע את מירב המאמצים והיכולות שלי לטובת הצלחת התוכנית".

ד"ר לביא וצוות 12 הרופאים שנבחרו, מתוכננים להוביל לראשונה את התוכנית לעתודה ניהולית במערכת הבריאות בישראל. התוכנית היא יוזמה משותפת של משרד הבריאות, ארגון "מעוז" שעוסק בהכשרת מנהיגים במגזר הציבורי והיא זוכה לתמיכה של משרד ראש הממשלה, משרד האוצר, שירות המדינה, וקופות החולים בישראל בהם הכללית כמובן.

* אורלי וציון אמסלם מ"אמסלם זוהרים" בחיפה חגגו לאביאל, בנה של אורלי בר מצווה באולמי כינורות. אביאל נכנס עם שיר התפילה "מודה אני לפנייך" וריגש את המוזמנים. אורלי, האולם נצץ? "הבר מצווה הייתה מדהימה ומיוחדת, אנו מודים לכל צוות אולמי כינורות על השירות, שפע האוכל וכל הפינוקים שקיבלנו. ובמילה אחת – תודה".

חוגגים בר מצווה לאביאל באולמי כינורות (צילום: איגור צלמים)
חוגגים בר מצווה לאביאל באולמי כינורות (צילום: איגור צלמים)

* בצ'ק פוסט נפתחה חנות חדשה לעיצוב הבית בה תמצאו רהיטים מהממים ואקססוריז שישדרגו לכם את הבית ואת החיים. תשננו את השם:GOOD WOOD (גוד ווד). מאור כהן ואיתי כהן, הבעלים, מזמינים אתכם לחוויית קנייה שעדיין לא נראתה בצפון, והכל במחירים אטרקטיביים שווים לכל כיס. בהחלט שווה קפיצה.

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות