fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"האפליה בין עכו לנהריה בסוגיית הטבות המס היא טעות"

כך אמר אתמול (רביעי) יו"ר ועדת הכספים של הכנסת, ח"כ משה גפני בישיבת הוועדה והוסיף: "שר האוצר הבטיח להביא כסף"
הבוקר בוועדת הכספים (צילום עצמי)
ועדת הכספים (צילום עצמי)

בישיבת ועדת הכספים שנערכה אתמול (רביעי), הפתיע יו"ר הוועדה, ח"כ משה גפני את הנוכחים כשהודה: "לא היינו צריכים ליצור אפליה בהטבות המס בין עכו לנהריה"

בהמשך דבריו אמר גפני כי לפני כשנה בעת אישור הטבות המס הופעל עליו לחץ כבד כדי לאשר את ההטבה לנהריה: "אני מודה, זו הייתה טעות, היינו צריכים לקיים דיון מקיף, לא רק על נהריה. עם זאת, בינתיים קיימנו דיון ושר האוצר הבטיח להביא כסף, יהיה בסדר". סיכם גפני

כזכור, לפני כשבועיים הודיע ראש עיריית עכו שמעון לנקרי כי עכו יוצאת למאבק חסר פשרות במטרה להשוות את גובה הטבות המס בעיר – לגובה ההטבה בנהריה. המאבק שעליו הכריז לנקרי זוכה לתמיכה מלאה בקרב חברי מועצת העיר מכל הסיעות ובקרב תושבי עכו בכלל.

שמעון לנקרי (צילום יח"צ)
שמעון לנקרי (צילום יח"צ)

הוראת השעה שמכוחה זכאית עכו להטבת מס בגובה תשעה אחוזים עומדת לפוג בסוף חודש יולי, מה שיגרום לקיצוץ בהטבה שתעמוד על שבעה אחוזים בלבד. עם פתיחת המאבק אמר לנקרי: "המלחמה היא לא סביב שני האחוזים שעומדים להיות מקוצצים, אלא על השוואה של ההטבה בעכו לגובה ההטבה בנהריה, קרי: 12 אחוז. אין שום סיבה שעכו תקבל פחות ממה שמקבלת נהריה, או ממה שמקבלים יישובי הסביבה".

יצוין, כי בבחירות לכנסת שנערכו באפריל האחרון זכה הליכוד להבעת אמון בקרב כמחצית מכלל המצביעים ועל כך הוסיף לנקרי: "עבדנו קשה בשביל ביבי, הגיע הזמן שהוא יעבוד בשבילנו ויפעל לתקן את העיוות. אני מבין שהוא עסוק בעשרות עניינים אחרים, לכן די לנו בכך שינחה את אנשי לשכתו לטפל בעניין. אם זה לא יסתדר, לא רק שעכו לא תצביע לליכוד, יותר מכך, אנחנו נדאג שהליכוד כאן יתרסק".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות