fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האישה שאיתו

שבע הנשים הראשונות של הגליל המערבי בהפקת אופנה וסטיילינג מיוחדת לחג השבועות.
מימין(עומדות) קרן דוידוביץ, אביבה שמואלי, עידית מרלי ודורית לנקרי (יושבות) גרטה פומרנץ ואביבה גואטה צילום: יעקב רביבו

אתם מכירים בעיקר את הבעלים שלהן. אתם פוגשים אותם באירועים, בטקסים, בבניין העירייה, או סתם ברחוב, אבל רבים מכם לא מכירים את הנשים שאיתם, את אלה שנושאות בעול ניהול הבית וגידול הילדים וגם ואולי בעיקר, בטיפוח קריירה משלהן, בשעה שהם עסוקים בניהול היומיומי של העיר או היישוב שלכם. אז לקראת חג השבועות שניצב בפתח החלטנו להזמין את כולן לבילוי נשי וקרוב של אחר הצהריים.

לצורך ההפקה הייחודית הזו גייסנו לעזרה כמה וכמה בעלי מקצוע שבלעדיהם, לא היינו מצליחות להפוך את הרעיון – למציאות.

כשבוע לפני המפגש, הוזמנו כל אחת מהנשים לטיפול פנים אנטי-אייג'ינג מפנק במרפאה לרפואה אסתטית של ד"ר מירה רוזן בנהריה.

בשובן דיווחו כל שבע הנשים על חוויה נפלאה ומרגיעה ואז, בסיוע קניון הצפון בנהריה, ובעיקר בזכות מנהלת השיווק הנמרצת שלו עינת מיטרני-גדיש שליוותה את הפרויקט כולו וגייסה לעזרתנו את כל המותגים והחנויות במתחם, ביקשנו מכולן להגיע ביום ראשון האחרון לבית הספר הגבוה למקצועות היופי של נאוה קולא'ז בקניון, שם זכתה כל אחת לשעה ארוכה של איפור מקצועי ועיצוב שיער מוקפד שנעשה בידי הצוות המקצועי והנפלא של בית הספר.

בתום התהליך הזה התלוו הנשים, כל אחת בתורה אל הסטייליסטית גליה גולדרינג כהן מנהריה, שיצאה איתן לסיור בין חנויות הקניון, שם, תחת עינה הפקוחה, הן מדדו ובחרו פריטי לבוש, אופנה ותכשיטים – הכל ברוח חג השבועות. בסופו של דבר, התקבצו כולן, ביחד עם כל אנשי המקצוע לסדרה של צילומים ברחבי הקניון ובבית הקפה "גרג",  שם הן גם הוזמנו לארוחת ערב מושקעת ומותאמת אף היא לחג.

המפגש הייחודי הזה, הפגיש בעצם לראשונה את כל רעיות ראשי הרשויות בגליל המערבי תחת קורת גג אחת וכך, לנגד עינינו נולדה ונוצרה יוזמה לשיתוף פעולה עתידי ביניהן, לטובת כל יישוב בפני עצמו ובעיקר לטובת הגליל המערבי כולו.

התוצאה של הערב המיוחד הזה, מונחת כאן, לפניכם.

מימין: אביבה שמואלי, קרן דוידוביץ, גרטה פומרנץ, אביבה גואטה, דורית לנקרי ועידית מרלי
צילום: יעקב רביבו

עידית מרלי, רעייתו של ראש עיריית נהריה, רונן מרלי שנבחר לראשות העיר בחודש אוקטובר האחרון, היא אחראית מערך התרומות וקשרי הקהילה בקבוצת "שטראוס". בני הזוג הם הורים לשלושה ילדים: נעם, מאיה ויהלי.

שמלה "רנואר",  שרשראות וטבעת: "מגנוליה"  נעליים: אוסף פרטי.

גרטה פומרנץ, רעייתו של ראש עיריית מעלות-תרשיחא, ארקדי פומרנץ, שנבחר  לראשות העיר בנובמבר האחרון, היא אחות במרכז הרפואי "בני ציון" בחיפה. בני הזוג הם הורים לשלושה ילדים: קרן, יובל וליאל.

חולצה, מכנסיים, סנדלים ושרשרת:  בוטיק SOL.

דורית לנקרי,  רעייתו של ראש עיריית עכו, שמעון לנקרי, שמכהן בתפקידו מזה כ-16 שנה, היא מורה בבית הספר "ויצמן" בעכו. בני הזוג הם הורים לארבעה ילדים: ניצן, עופרי, עומר ויובל.

חולצה: בוטיק SOL מכנסיים: אוסף פרטי. נעליים +שרשרת: בוטיק SOL.

אביבה שמואלי, רעייתו של ראש המועצה המקומית כפר ורדים  אייל שמואלי שנבחר באוקטובר האחרון, היא מנהלת המרכז לגיל הרך בעיריית מעלות-תרשיחא. בני הזוג הם הורים לשלושה ילדים: אוהד, אלעד ואלה.

שמלה:  TWENTYFOURSEVEN סנדלים: "רנואר"

קרן דוידוביץ', רעייתו של ראש המועצה האזורית מטה אשר, משה דוידוביץ' שמכהן בתפקידו מאז נובמבר 2018, היא מורה בבית הספר "גורדון" בעכו, בני הזוג הם הורים לשלושה: מאי, אור ופז

שמלה: "רנואר" , נעליים: TO GO  תכשיטים: GOLBARY

נורית נעמן, רעייתו של ראש המועצה המקומית שלומי, גבי נעמן, שמכהן בתפקידו מאז אוקטובר 1999, היא אחות מוסמכת בהכשרתה. נורית עבדה במרכז הרפואי לגליל בנהריה ושימשה בתפקידי ניהול, לאחרונה פרשה לגמלאות. בני הזוג הם הורים לארבע בנות, שירן, שני, אוריין וקורל וסבים לארבע נכדות, מיה, אמה ומיכאלה.

שמלה + סנדלים: "רנואר", תיק: GOLBARY טבעת +צמיד+ שרשרת: "מגנוליה"

אביבה גואטה, רעייתו של ראש המועצה האזורית מעלה יוסף, שמעון גואטה, שמכהן בתפקידו מאז אוקטובר 2013, היא גמלאית. בני הזוג הם הורים לחמישה ילדים: ששון, שרית, שי, קמיל ושובל

שמלה: JUMP-ONOT, נעליים + אקססוריז: בוטיק SOL.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות