fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דייט על הבר

לשלי חייקא מעין יעקב קצת נמאס להכיר גברים דרך הפייסבוק, אז היא יזמה את מיזם "משחקי הדייט" שיעזור לכם להכיר את האחד/האחת בדרך בלתי אמצעית ובלי מסכים
"הרשתות החברתיות הפכו אותנו ממוקדי מראה וקצרי רוח כלפי האחר". שלי חייקא. (צילום: פרטי)
"הרשתות החברתיות הפכו אותנו ממוקדי מראה וקצרי רוח כלפי האחר". שלי חייקא. (צילום: פרטי)

לשלי חייקא מעין יעקב קצת נמאס להכיר גברים דרך הפייסבוק, אז היא יזמה את מיזם "משחקי הדייט" שיעזור לכם להכיר את האחד/האחת בדרך בלתי אמצעית ובלי מסכים

"אנחנו שופטים אחרים בדפדוף מסך" – כך אומרת השבוע שלי חייקא (28) ממושב עין יעקב, שתחנוך בימים הקרובים את המיזם "משחקי הדייט", שיאפשר לגברים ונשים להכיר אלה את אלה שלא באמצעות הרשתות החברתיות, אלא באמצעות דייטים, אחד על אחד.

המיזם של חייקא הוא לא בהכרח חדשני והוא מבוסס על שיטת ה"ספיד דייטינג", שנפוצה מאוד במרכז הארץ, חייקא תביא את השיטה לצפון וגם תוסיף לה שיפורים, פרי יוזמתה: "בערב אחד", היא מסבירה, "חמישה גברים וחמש נשים יקיימו דייטים קצרים וממוקדים, כל אחד מהם יימשך עשר דקות, ובסך הכל, חמישה דייטים בערב. לכל דייט יהיה קונספט אחר, שאלות אישיות, משחקים ועוד. המפגשים יתקיימו ב"בירה בוטיק" ביישוב חוסן, באווירה טובה ונינוחה שבה תישמר האינטימיות הנדרשת לדייט. הרעיון הוא שאני מקיימת שיחה טלפונית עם כל פונה כדי להכיר אותו/ה קצת יותר ולבסוף מגבשת קבוצה מותאמת גילאים ומקום מגורים. אני מודעת לכך שהגליל המערבי הוא אזור קטן והרבה מכירים אחד את השנייה, לכן אני משתדלת לעשות שילובים מערים שונות. מאז שהתחלתי להריץ את הרעיון בפייסבוק, הופתעתי לגלות שגברים מבקשים להשתתף ב"משחקי הדייט", הרבה יותר מנשים, באופן מובהק".

המשתתפים במיזם ישלמו כ- 100 שקל כולל משקה ראשון, לכל דייט. בסוף הערב תיערך בדיקת ההתאמה. אם יימצאו  שני משתתפים שדירגו זה את זה בהתאמה הם יקבלו קופון לדייט נוסף בבר.

המיזם "משחקי הדייט" מתאים לכל הגילאים, אף כי חייקא מדגישה שמטרתה העיקרית היא להראות לדור הצעיר שלא מכיר את עולם ההיכרויות ללא פייסבוק, שאפשר ורצוי למצוא אהבה דרך שיחה מלב אל לב והיכרות אישית ועמוקה.

מבחינתה הכל התחיל כשהיא השתחררה מצה"ל באוקטובר האחרון, אחרי עשור בשירות קבע.

שבועות ספורים אחרי השחרור היא כבר טיילה בדרום אמריקה ובמשך שלושת החודשים בהם טיילה, הכירה לא מעט אנשים חדשים: "השתחררתי כדי לטוס וטסתי כדי להשתחרר". היא אומרת בנשימה אחת. "בטיול מצאתי את עצמי ללא אינטרנט, או יכולת לתקשר עם העולם המוכר שלי, אז פשוט הכרתי אנשים במפגשים בלתי אמצעיים. במשך שלושת החודשים הללו התחברתי באופן אישי להכי הרבה אנשים אי פעם והבנתי מהי היכרות אמיתית, בה את יושבת מול חברה או בן זוג לעתיד ומשוחחת. בעצם, הרשתות החברתיות, ובראשן פייסבוק ואינסטגרם הפכו אותנו ממוקדי מראה וקצרי רוח כלפי האחר".

המציאות הדיגיטלית, לדברי חייקא, גרמה לכולנו לחיות בשני עולמות שונים בו זמנית, העולם האמיתי וזה הוירטואלי, שטומן בחובו את אתגר ההיכרויות שהפך לכזה לאו דווקא בשל ההיצע הגדול שהוא שמביא איתו, אלא יותר בשל המציאות המדומה המשתקפת במסך. "חיפשתי פלטפורמה זורמת, קלילה, שהבסיס שלה הוא הספיד דייט המוכר, כך הגעתי ליזום את "משחקי הדייט".

במקביל, היא תצא בקרוב למיזם מימון המונים לספר הביכורים שלה "רגע אחד של אומץ", אותו כתבה במהלך הטיול בדרום אמריקה: "בתיק לטיסה ארזתי גם מחברת בה כתבתי לאורך כל הטיול. הפחדים, הנופים, ההתנסויות, החברים, השיחות, הלילות השיכורים, הגעגועים, הריקודים, ההתלבטויות – על הכול כתבתי בה באופן הכי חשוף ואמתי וככל שהזמן עבר, היא התמלאה בי והפכה למקבץ סיפורים מרתקים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות