fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דובר חדש למרכז הרפואי לגליל בנהריה

העיתונאי גל זייד מונה השבוע לאחראי מערך הדוברות וההסברה. זייד: "פרק חדש ומאתגר בשבילי"
נרש לקראת התפקיד. גל זייד. צילום: דוברות המרכז הרפואי לגליל

העיתונאי גל זייד נבחר השבוע לאחראי מערך ההסברה והדוברות במרכז הרפואי לגליל, תפקיד אותו החל השבוע. זייד, בן 48, נשוי + 3, חבר קיבוץ עין המפרץ, עוסק בתחום התקשורת מזה יותר מ-20 שנה. בתפקידו הקודם שימש עורך המקומונים "מבט נהריה" ו"ידיעות עכו", ועוד לפני כן עבד כעורך וככתב במקומונים "הד הקריות", "זמן חיפה" ו"כלבו". זייד החליף בתפקידו את חגי עינב, שנבחר לתפקיד דובר עיריית נהריה.

זייד: "בימים אלו התחלתי פרק חדש ומאתגר במיוחד, ואני מבקש להודות להנהלת המרכז הרפואי ולעומד בראשו, ד"ר מסעד ברהום, על האמון הרב לו זכיתי. אני חש כבוד רב ותחושת שליחות להוביל את מערך ההסברה והדוברות של המרכז הרפואי".

מנהל המרכז הרפואי, ד"ר מסעד ברהום: "אני מבקש לברך את גל על בחירתו להוביל את מערך ההסברה והדוברות של המרכז הרפואי, ומשוכנע שניסיונו רב השנים בתחום התקשורת המקומית והארצית, יסייע לו רבות בעבודתו. יחד נמשיך להצעיד קדימה את המרכז הרפואי לגליל, המשרת כ-600,000 תושבים"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות