fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בראודה זכתה בפרס המל"ג, שווי הפרס: 25 אלף שקלים

ד'ר אורנה מילר מקבלת את הפרס צילום: אלמוג בנימין
ד'ר אורנה מילר מקבלת את הפרס צילום: אלמוג בנימין

המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה זכתה בפרס המל"ג לתרומה ומעורבות אקדמיה בקהילה. במסגרת הזכייה, תקבל פרס בסך 25 אלף שקלים לטובת המשך קידום פרויקט הדגל החברתי.

המרצים של אורט בראודה, כמו גם הסטודנטים, פועלים למען הקהילה ברבדים שונים, במשך שעות הלימודים ומחוץ להן. במסגרת פרויקט הדגל, המתקיים מזה חמש שנים, קיימו החוקרות ראיונות עם סטודנטים ובוגרי המכללה על מנת לבחון את ההשלכות השונות של הקשר בין ההנדסה לקהילה עליהם. ועדת ההיגוי של ות"ת למעורבות אקדמיה בקהילה העניקה מענק מחקר לד"ר אורית בראון בנימין, ד"ר אורנה מילר וד"ר נגה שליט.

ד'ר אורנה מילר מקבלת את הפרס צילום: אלמוג בנימין
ד'ר אורנה מילר מקבלת את הפרס צילום: אלמוג בנימין

הפרס, על שם שוש ברלינסקי שיינפלד ז"ל, מי שהייתה מנכ"לית מל"ג_ות"ת, מוענק מדי שנה על תרומה יוצאת דופן לקהילה. הוועדה ציינה בנימוקי הפרס: "נושא זה ראוי למחקר ומסקנותיו יוכלו לתרום להבנת הנושא, לחשיבותו ולהשפעתו לאורך זמן על הנוטלים בו חלק".

נשיא המכללה, פרופ' אריה מרשק: "הפרס מהווה עבורנו גושפנקא לעשיית הסטודנטים והמרצים במכללה בהיבט החברתי ובחתירתנו למצוינות בכל נדבך שהוא. מטרתנו היא לא רק להעניק תארים, אלא גם להנחיל ערכים באמצעות שינוי תרבות ושינוי תפיסה שמחלחלת בסטודנטים שלנו. הניסיון מראה שלאחר שהשתלבו הסטודנטים בפרויקט הדגל של המכללה, הם רוכשים כלים לחיים, תפיסות עולמם משתנות והם מתמקצעים ומודעים יותר לסביבת אנשים עם צרכים מיוחדים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות