fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סיון יחיאלי ישמש כמנטור לראשי רשויות חדשים

ראש המועצה המקומית כפר ורדים יפגוש את ראשי הרשויות החדשים לפגישות בנות שעה בהן ידונו בנושאי מפתח
כבוד המנטור. יחיאלי (צילום: המועצה האזורית כפר ורדים)
כבוד המנטור. יחיאלי (צילום: המועצה האזורית כפר ורדים)

ראש המועצה המקומית כפר ורדים, סיוון יחיאלי, הוזמן לשמש כמנטור לראשי רשויות חדשים שייבחרו בבחירות הקרובות, בתוכנית הכשרה שיוזם משרד הפנים בשיתוף מרכז השלטון המקומי, האוניברסיטה העברית ומפעם ירושלים.

בהזמנה שנשלחה על ידי פרופסור מומי דהן מהמכון הישראלי לדמוקרטיה נכתב: "אני מזמין אותך להיות מנטור בתוכנית להכשרת ראשי רשויות חדשים לאחר בחירתם בבחירות המקומיות הקרובות. הזמנה זו באה לאחר שהוועדה המנהלת של התכנית בחרה בך יחד עם קבוצת איכות של אנשי מפתח בשלטון שיסייעו לראשי הרשויות החדשים עם כניסתם לתפקידם המאתגר.

פרופ' דהן הסביר, כי מטרת התוכנית להיענות לצרכים המידיים של ראשי רשויות חדשים עם כניסתם לתפקיד, זאת תוך יצירת אופק של פיתוח חזון ותוכנית פעולה לרשות ולספק כלים להובלתה תוך בחינת מודלים של הנהגה וניהול של רשות ולמידה מדמויות מופת של ראשי רשויות בארץ ובעולם.

במסגרת התוכנית, המנטור יפגוש את ראש הרשות החדש לחמש עד עשר פגישות בנות שעה, במקום ובזמן המתאים לשני הצדדים, בהן ידונו בנושאי מפתח מתחום הכניסה לתפקיד, הובלת שינוי, בניית חזון ופיתוח הנהגה מקומית.

כבוד המנטור. יחיאלי  (צילום: המועצה האזורית כפר ורדים)
כבוד המנטור. יחיאלי (צילום: המועצה האזורית כפר ורדים)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות