fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בדרך לליגה א'? הפועל עכו תתמודד במשחקי מבחן נגד הירידה

הפועל עכו סיימה במחזור האחרון בתיקו 2:2, נגד בני לוד ותתמודד במשחקי המבחן נגד הירידה לליגה א'. היריבה: מכבי הרצליה, שסיימה את הליגה במקום החמישי בליגה א'. המאמן חיים לוי: "זה לא הולך להיות קל"
הפועל עכו
שני שערים שלא הספיקו. אליאור סיידר מהפועל עכו בדרך למבחנים צילום: אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו (לאומית)

האם הפועל עכו בדרך לירידת ליגה עונה שנייה ברציפות? כמו שהקבוצה נראית, הסיוט הספורטיבי הזה עשוי להתממש כבר בשבוע הבא.

הפועל עכו יצאה למשחק האחרון של העונה, בחוץ, נגד הפועל בני לוד שלמעשה כבר הבטיחה לעצמה את ההישארות בליגה הלאומית, ולאור תוצאות שאר יריבותיה למאבק בתחתית, הייתה חייבת ניצחון.

זה התחיל רע מאוד כשהמארחים מלוד כבשו צמד מהיר תוך דקה אחת: 24 ו-25. על סף סיום המחצית הראשונה חזרה עכו למשחק. דוד אמזלג קיבל כדור באגף ימין של הרחבה, שלח כדור רוחב ואליאור סיידר, שהקדים שחקן הגנה מקומי, דחק מקרוב לרשת החשופה, 2:1. השער המצמק עודד את עכו לקראת המחצית השנייה, אבל היא הצליחה להשיג את השווין רק בדקה ה-74, ינון אליהו הכניס כדור עונשין חופשי לעומק הרחבה וסיידר המשיך בבעיטה מקרוב פנימה, 2:2. ברבע השעה האחרונה היתה יכולה עכו לגמור עניין ולהבטיח את הישארותה בליגה, אבל שחקניה החמיצו ממצבים קורצים. כך למשל, בדקה ה-89, קיבל סיידר כדור ברחבת לוד, היתל במגן אחד, השכיב מגן שני, אך במקום לבעוט כדור מדויק לפינה העדיף לבעוט כדור חזק שנהדף על ידי השוער. בדקה ה-90 ניתנה גם לאליהו הזדמנות להכריע, אך בעט מתיבת החמש מעל השער. עם שריקת הסיום, מצאה את עצמה הפועל עכו נוחתת למקום ה-14 בטבלה, שמוביל אותה לשני משחקי מבחן נגד הירידה לליגה א'.

הפועל עכו סיימה את העונה כאמור במקום ה-14 עם מספר נקודות זהה לקבוצה שמעליה, הפועל רמת השרון ועם אותו יחס שערים, 1-, אלא שרמת השרון השיגה 11 ניצחונות בעוד מאזנה של עכו עומד על 10 ניצחונות.

המאמן חיים לוי: "זה מתסכל ומאכזב ברמות שאני לא יכול לתאר. המשחק היה בידיים שלנו ולא עשינו את זה. הגענו לאינספור הזדמנויות להבקיע ולהכריע את המשחק, אבל החמצנו והחמצנו. עכשיו אין ברירה, אלא להתעלות במבחנים".

היריבה של הפועל עכו במשחקי המבחן (מפגש כפול, בית וחוץ), היא מכבי הרצליה מליגה א', שסיימה את הליגה הסדירה במקום החמישי.

בדרכה למשחקי העלייה, גברה מכבי הרצליה על הכח רמת גן בפנדלים, וגם על מכבי שעריים בפנדלים. בגמר המחוזות היא ניצחה את הפועל באקה אל גרביה, 0:2.

המפגש הראשון בין השתיים יערך ביום ראשון (26.5) בשעה 20:15 בעכו. הגומלין יתקיים בהרצליה ביום רביעי (29.5).

המאמן חיים לוי: "אין הבדלים גדולים בין קבוצות תחתית מהליגה הלאומית לקבוצות צמרת מליגה א', כך שזה לא הולך להיות קל. מכבי הרצליה מגיעה במומנטום חיובי ונצטרך באמת להיות בשיא המוכנות כדי לעבור את המפגשים האלה בהצלחה. אני עדיין מאמין בקבוצה וביכולת שלנו לנצח ולהישאר בליגה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות