fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בגלל התאונה בכביש 89: המנתחים איחרו, וניתוח להסרת גידול במוח עוכב

עובדי המרכז הרפואי נאלצו לרדת מהתחבורה הציבורית, או לחנות את מכוניותיהם בצדי הדרך ולצעוד לעבודתם ברגל.
כבישים ריקים בדרך למרכז הרפואי (צילומים: רוני אלברט)
הכביש נסגר, איש לא נוסע. כבישים ריקים הבוקר בדרך למרכז הרפואי | צילום: רוני אלברט

התאונה הקשה הבוקר בכביש 89, סמוך למרכז הרפואי לגליל, גרמה לשיבושי תנועה כבדים בכל הכבישים המובילים לבית החולים. עובדי בית החולים הגיעו באיחור של שעה וחצי ואף יותר לעבודתם. הם נאלצו לרדת מהתחבורה הציבורית או לחנות את מכוניותיהם בצידי הדרך ולצעוד אל המרכז הרפואי ברגל.

בתוך כך, ל"בלינקר" נודע, כי ניתוח להסרת גידול במוח, שהיה אמור להתקיים הבוקר, נדחה בשעה וחצי, לאחר שהמנתחים איחרו להגיע. למעשה, כל הניתוחים שהיו מיועדים להיום בבוקר נדחו (בין שעה לשעה וחצי).

מנהל המרכז הרפואי, ד"ר מסעד ברהום: "האירוע הבוקר היה חמור ביותר. סגירת שני צירים, מכיוון כברי ונהריה, גרמה לכך שהכביש היה משותק והמרכז הרפואי היה סגור ומסוגר. לאחר התאונה, אף אמבולנס לא היה יכול להגיע למרכז הרפואי, עובדים חיוניים לא הצליחו להגיע והיה עיכוב בפעילות חדרי הניתוח. זו סכנת נפשות אמיתית. לא ייתכן שיש נתיב אחד בלבד למרכז הרפואי לגליל, שהוא בית החולים היחיד באזור, המשרת 600 אלף תושבים. במשך שנים רבות אני מתריע על הבעיה ועל כך שיש לפתוח כביש דו מסלולי, אלא שלצערי, דבריי נופלים על אוזניים אטומות".

ח"כ יעל גרמן מסיעת כחול-לבן אמרה הבוקר: ״מבקר המדינה הוציא אתמול דוח חמור על מצב התחבורה הציבורית בישראל. מן הראוי שיבדוק את ההזנחה הפושעת של משרד התחבורה בכל הנוגע לכביש 89 המוביל לבית החולים בנהריה. פעם נוספת שצוותי רפואה לא יכולים להגיע לבית החולים בגלל תאונה שהתרחשה בכביש ובגלל ההזנחה של משרד התחבורה שבמשך שנים מבטיח לסלול שול, אבל עד היום לא ביצע זאת״.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות