fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בא לקבוצה מאמן חדש: ג'קי שריקי מונה למאמנה של בית"ר נהריה

שריקי, שאימן בעונה שחלפה את קבוצת הנוער של הפועל מטה אשר, מחליף בתפקיד את מיכה שושן, שקודם לעמדת המנהל המקצועי של המועדון הבית"רי
בית"ר נהריה
שיהיה בהצלחה. המאמן הטרי של בית"ר נהריה ג'קי שריקי (באמצע) מתקבל על ידי היו"ר אלפסי והמנהל כץ

מאמן קבוצת הנוער בעונה שחלפה ג'קי שריקי, מונה למאמנה הבא של בית"ר נהריה.

שריקי מחליף בתפקיד את המאמן מיכה שושן, שהצעיד את בית"ר נהריה בעונה שעברה לפלייאוף העליון. שושן עצמו קודם, ומונה למנהל המקצועי של המועדון, ויהיה אחראי על הצד המקצועי הן בקבוצה הבוגרת והן בקבוצות מחלקת הנוער.

שריקי: "אני שמח להגיע למועדון חם וטוב כמו בית"ר נהריה ומודה ליו"ר ניסים אלפסי ולמנהל הקבוצה אבי כץ, על האמון שניתן לי. אני מקווה שתהיה לנו עונה לא פחות מוצלחת מזו שהייתה ושאצליח להצעיד את הקבוצה להישגים".

היו"ר ניסים אלפסי: "מיכה שושן עשה עבודה מדהימה, אבל החלטנו לערוך כמה שינויים על מנת לרענן את המערכת. אחרי שבחנו את מועמדותם של מספר מאמנים, החלטנו להעניק את משרת המאמן לג'קי שריקי, בעקבות המלצות חמות שקיבלנו עליו. אני מאחל לו הצלחה".

מנהל הקבוצה, אבי כץ, בירך על הבחירה בשריקי ואמר: "ג'קי שריקי הוא מאמן ראוי לקבוצה כמו בית"ר נהריה, שתמיד העניקה הזדמנות למאמנים ולשחקנים כאחד, להוכיח את כישוריהם. אני מאחל לג'קי הצלחה בתפקיד ואעמוד לרשותו ככל שאדרש למען הצלחת הקבוצה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות