fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אתלטיקה: נבחרת בית הספר אוסישקין זכתה באליפות בתי הספר היסודיים בנהריה

נבחרת האתלטיקה קלה של בית הספר היסודי אוסישקין, שמרה על התואר בו זכתה גם בשנה שעברה
אליפות בתי ספר
הכי טובים בעיר. נבחרת האתלטיקה של בית הספר היסודי אוסישקין עם מנהל מחלקת הספורט משה שטרית

 

נבחרת האתלטיקה קלה של בית הספר אוסישקין בנהריה, שמרה על תוארה מהשנה שעברה כשגם השנה זכתה במקום הראשון באליפות בתי הספר היסודיים בנהריה והוכתרה לאלופת נהריה לשנת תשע"ט.

נבחרת בית הספר של אוסישקין שיפרה את שיאה מהעונה שעברה (774 נקודות) כשצברה השנה 803 נקודות בדירוג הכללי, והקדימה את נבחרת בית הספר ויצמן, שהשיגה 790 נקודות וסיימה במקום השני, ואת נבחרת בית הספר גולדה שצברה 776 נקודות והגיעה למקום השלישי.

תלמידי בתי הספר התחרו במספר קטגוריות: קפיצה למרחק, ריצת 60 מ', ריצת 600 מ' וזריקת כדור יד.

האליפות המסורתית התקיימה במסלול האתלטיקה בקריית הספורט בהשתתפות כל בתי הספר היסודיים בנהריה.

המתקן המשובח העניק השראה לספורטאית הצעירים שהניבו תוצאות מצוינות.

מנהל מחלקת הספורט העירונית בנהריה משה שטרית, שארגן את האליפות, ציין את החשיבות הספורטיבית, החינוכית והחברתית בקיומם של אירועי ספורט ברמה המקומית והביע את התרשמותו מהפרגון ההדדי בין נבחרות בתי הספר.

שטרית גם ציין לשבח את שיתוף הפעולה מצד המורים לחינוך גופני מבתי הספר ובמיוחד את המורות לחינוך גופני: תמי לויה ורותי הירש (פרשה לגמלאות אך הגיעה בהתנדבות) ואת צוות השופטים מכיתות ז'-י' מבית הספר נופר.

"תחרויות ספורט מתקיימות מדי שנה ומהוות את אבני היסוד לבניית תשתית ספורטיבית עבור תלמידי חטיבות הביניים והתיכון בעיר", סיכם שטרית.

בסיום האליפות, נערך טקס בו הוענקו תעודות, גביעים ומדליות לנבחרות הזוכות ולתלמידים המצטיינים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות