fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אישום: סיפר שהוא מתאגרף שזקוק למסאג' וביצע מעשה סדום

כתב אישום על מעשה סדום בנסיבות אונס הוגש לפני זמן קצר בבית המשפט המחוזי בחיפה, נגד תושב הכפר סאגו'ר. מכתב האישום עולה כי בשנת 2010 המעשה הציג את עצמו כמתאגרף לצורך קבלת עיסוי הוליסטי ובסיומו תקף את המתלוננת כשהוא עירום, נעל את הדלת, ואמר לה שלא תצא עד שיגיע לסיפוק מיני
מסאג' אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

כתב אישום חמור על מעשה סדום הוגש לפני זמן קצר (יום שני) לבית המשפט המחוזי בחיפה, נגד תושב הכפר סאגו'ר, עמיר חשאן, בן 20 שעל פי עובדות כתב האישום מואשם בעבירות של מעשה סדום בנסיבות אינוס, תקיפה הגורמת חבלה ממשית, כליאת שווא ואיומים.

מכתב האישום עולה כי ב-7 לאוקטובר 2012, התקשר הנאשם אל המתלוננת העוסקת בטיפול הוליסטי, אשר כולל, בין היתר, עיסוי גופני. וביקש לקבוע תור לקבלת עיסוי. הנאשם סיפר למתלוננת שהוא מתאגרף וזקוק לעיסוי מאחר והשתתף בתחרות אגרוף וגופו דואב. המתלוננת הבהירה לנאשם כי מדובר בעיסוי מקצועי בלבד, והשניים קבעו כי הנאשם יגיע לקליניקה של המתלוננת. בסמוך לשעה 12:15 הגיע הנאשם לקליניקה של המתלוננת.

בכתב האישום מתוארת התקיפה : "כשסיימה המתלוננת את הטיפול, שארך כשעה, אמרה לנאשם כי הטיפול הסתיים, והחלה ללכת לכיוון היציאה מהחדר. הנאשם קם במהירות ממיטת הטיפולים, כשהוא עירום לגמרי, חסם את דרכה של המתלוננת, נעל את הדלת באמצעות מפתח מובנה במנעול, כלא את המתלוננת בחדר הטיפולים ואמר לה כי לא תצא מהמקום עד אשר יגיע לסיפוק מיני. הנאשם עשה מעשה סדום במתלוננת שלא בהסכמתה החופשית, תוך שהוא כולא אותה בחדר הטיפולים, מאיים לפגוע בגופה ובחייה ותוקף אותה באלימות וגורם לה לחבלות של ממש.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.  את כתב האישום הגישה פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) באמצעות עו"ד בני פסקל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות