fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחרי מות הבן: משפחתו של בנימין אוסמו יוצאת למלחמה על חייו

במהלך השבעה על בנו הקטן, התדרדר מצבו של בנימין אוסמו מנהריה, החולה במחלת הסרטן. כעת בנותיו מבקשות מכולנו לסייע בהצלת חייו
נלחמות על חייו. בנימין אוסמו. צילום: באדיבות המשפחה

רק בשבוע שעבר הן קמו משבעה על האח הקטן, רפאל נועם אוסמו מנהריה, שהלך לעולמו בנסיבות טראגיות והותיר אחריו את הוריו, אחיותיו, אישה ושני ילדים קטנים, וכבר הם נאלצים להתמודד עם זירה נוספת, להצלת חייו של אב המשפחה, בנימין, המתמודד מזה כשנה עם מחלת סרטן מסוג נדיר ואגרסיבי ביותר.

חג הסוכות גרם לכך שהמשפחה התאבלה על האח במשך כשבועיים, כשלאורך כל אותו הזמן התדרדר מצבו של האב באופן משמעותי. 

בתוצאות הבדיקה האחרונה של האב, נמצא כי המחלה הגיעה לשלב מתקדם והרופאים קבעו כי הוא נזקק לטיפול ביולוגי, וזו האופציה היחידה להציל את חייו. הטיפול אינו נמצא בסל התרופות ועלותו גבוהה מאוד: 100,000 ש"ח לטיפול, כשהרופאים קבעו כי עליו לקבל ארבעה סבבי טיפולים. המשמעות היא 400,000 ש"ח, שאין למשפחה אפשרות לממן.

מעל 100,000 ש"ח לטיפול. צילום: באדיבות המשפחה

 

שתי בנותיו, החליטו להילחם על חייו ולעשות הכל על מנת שלא יאבדו גם את אביהן בתקופה כל כך קצרה. הבת גלית גבע כתבה בעמוד הפייסבוק שלה: "אני אמא לילדים קטנים, עובדת במשרה מלאה, בת דאגנית להורים. לקחתי החלטה! אני נלחמת! לא שיערתי שהמחלמה תהיה רק במחלה, המלחמה קיימת יום יום במערכת הבריאות, בבירוקרטיה, בכל צעד וכל שניה בדרך הזו. אבל הצלחנו להאריך את חיי אבא בשנה. זה המון! כי אבא שלי גיבור. גיבור על.  בשנה הקשה הזו כל קושי אפשרי תקף אותנו..כמשפחה, והשיא לפני שבועיים שאחי הקטן בן 29 בלבד נפטר באופן פתאומי והותיר אותנו המומים וכואבים. המחלה של אבא התקדמה מאוד בשבועות האחרונים וכל יום חשוב, שבועיים שבעה שישבנו לא טופל והתשובות מהבדיקות אתמול קשות. אין לנו זמן אפילו להתאבל על אחי".

הבת הגדולה, אושרית גל כתבה אף היא פניה להצלת אביה: "אנו חייבים להתחיל לתת לו את הטיפול במיידי אחרת נאבד גם אותו. אודה לכם מאוד באם תוכלו לפתוח את ליבכם, כל אחד כפי יכולתו ודרכו על מנת לסייע לנו להציל את אבי".

לתרומות:
חשבון 106291 בנק דיסקונט סניף 097 נהריה, ע"ש בנימין אוסמו.
חשבון ביט: 0505068470
חשבון פייפל: https://paypal.me/beniosmorefua?locale.x=he_IL

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות