fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אורחות במלון אסיינדה במעלות חשו ברע בגלל ריכוז גבוה של כלור בספא

בגדי הים של האורחות דהו לאחר שרחצו בג'קוזי. אחת מהן סבלה, ככל הנראה, מהרעלה ונזקקה לטיפול רפואי
ספא | צילום: אילוסטרציה: פוטוליה
ספא | צילום: אילוסטרציה: פוטוליה

שתי אורחות שביקרו בשבת לפני שבועיים בספא של מלון אסיינדה במעלות-תרשיחא טוענות, כי לקו בהרעלה כשטבלו בג'קוזי של הספא.

האורחות שפנו ל"צפון-1" סיפרו שהריחו ריח חריף של כלור וכאשר יצאו מהג'קוזי הבחינו שתיהן כי בגד הים שלבשו דהה: "זמן מה אחרי שיצאתי מהג'קוזי", סיפרה אחת האורחות, "התחלתי לחוש ברע, סבלתי מגירוי בגרון, סחרחורות וכאב ראש". חברתה סיפרה על תסמינים דומים, והשתיים פנו למשרד הספא.

במקביל, פנתה אחת מהן למד"א, זאת לאחר שהתסמינים שחשה התגברו, שם המליצו לה, לדבריה לגשת להיבדק על ידי רופא. כמו כן, הודיע מד"א על הבעיה לכיבוי האש ואלה התבקשו לבדוק מה אירע בספא.

האורחת שפנתה אל רופא המשפחה שלה סיפרה כי הוא קבע שהיא סובלת מהרעלה הנובעת מריכוז גבוה של כלור, ולכן קיבלה טיפול תרופתי, כולל אינהלציות והיא נמצאת עדיין בביקורת על יד המרפאה.

לאור הממצאים שנקבעו על ידי הרופא שטיפל בה, פנתה האורחת למחלקת התברואה בעיריית מעלות-תרשיחא ובמקביל פנתה שוב להנהלת הספא, זאת לאחר שלא קיבלה את התייחסותם לשרשרת האירועים. "בפנייה השנייה שוחחתי עם מנהלת הספא", אמרה האורחת, "והיא אכן אישרה באוזניי שאירעה תקלה שבעקבותיה ריכוז הכלור במים היה גבוה, עם זאת אמרה לי שלא ייתכן שאני מרגישה רע, וכי הדבר היחיד שנשמע לה הגיוני הוא הנזק שנגרם לבגד הים שלי".

בגד הים של האורחת לאחר שרחצה בג'קוזי. הסגול הפך ורוד | צילום: עצמי
בגד הים של האורחת לאחר שרחצה בג'קוזי. הסגול הפך ורוד | צילום: עצמי

מנהלת הספא באחוזת אסיינדה יעל רובין בחרה בתגובתה לתקוף את האורחת ואמרה: "צר לי שהלקוחה הוציאה דברים מהקשרם, הסיקה מסקנות לא נכונות ואף פרסמה את הדברים מעל דפי הפייסבוק ובפורומים בסביבה. לאור תלונתה בשבת, צלצלתי ללקוחה ביום ראשון בבוקר וביקשתי לשלוח לי תמונה של בגד הים שלה.  התמונה לא התקבלה עד היום. בנוסף, היא הזעיקה את מכבי האש, שהגיעו למקום וקבעו שהכול תקין מבחינת הערכים של הכלור. גם העירייה הגיעה יום אחרי, והכל בסדר. מיותר לציין שהג'קוזי עובד בצורה תקינה".

עם זאת, מבדיקה של "צפון-1" עולה, כי הלקוחה אכן שלחה לספא את תמונות בגד הים וכן את אבחנת הרופא שקבעה כי היא סובלת מהרעלת כלור. כמו כן, יצוין, כי לבקשת "צפון-1" להעביר לידיו את תוצאות בדיקת איכות המים בג'קוזי ענתה מנהלת הספא: "מנהל האחזקה של המלון נכנס היום לניתוח ויחזור לעבודה רק בעוד שבועיים. לא אעשה שום דבר ללא אישורו, ואני בטוחה שזה סובל דיחוי".

יודגש, כי על פי נוהלי משרד הבריאות, בעלי בריכות נדרשים לבצע בדיקת איכות פיזית וכימית של המים, בכל שלוש שעות, הדיגום לבדיקה מעבדתית יעשה בכל נקודת דיגום בשעות פעילות הבריכה ובשעות השיא של פעילותה.

משירותי כיבוי אש גליל נמסר השבוע, כי צוות מתחנת מעלות-תרשיחא נקרא בצהרי השבת שעברה למלון אחוזת אסיינדה עקב תלונות על ריח חריף שעלה מספא המלון. בבדיקה שנערכה במקום לא נמצאו ערכים חריגים, עם זאת ולנוכח תלונות אזרחים הנושא ייבדק לעומק ושירותי הכיבוי יערכו תחקיר מקיף.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות