fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

BETTER BALANCE – קורס אימונים מקוון לבני הגיל השלישי עם הדס יצחקי

לראשונה ברשת ובלעדי בעברית, תוכנית האימונים שתעניק לכם שיווי משקל ויציבה טובים יותר, ותשפר את הביטחון האישי. הפתרון המושלם לאימון גופני בבית ובסביבה הפרטית והבטוחה בעיקר בתקופת הקורונה. הקורס מציע שיעורים מובנים של 30 דק' הכוללים תרגילי גמישות, שיווי משקל וחיזוק. כל התרגילים מונגשים בצורה ברורה, ידידותית ואטרקטיבית.
הדס יצחקי | צילום: אלוניס צילום
הדס יצחקי | צילום: אלוניס צילום

מאת: טובה ביאלה

היא מתחילה את הבוקר שלה בשש, בריצה של 10 קילומטרים, לפעמים בשחייה או באימון כוח. כך בכל יום מאז גיל בת המצווה. היום הדס יצחקי, מאמנת כושר, תואר ראשון בחינוך בוגרת וינגייט, נשואה ואם לשניים, כבר בת 42. תעשו לבד את החשבון, כדי להבין כמה התמדה, כישרון וכוח רצון מושקעים כאן.

"נכון שאני פשוט אוהבת את זה, אבל אני גם מודעת לחשיבות של התרגול ושל השמירה המתמדת על איזון, ולא רק של הגוף. ראיתי מה זה עשה לאימא שלי, ראיתי את ההידרדרות שלה בשנה האחרונה לחייה, ראיתי איך הדיכאון הקשה שנקלעה אליו, פגע לא רק בנפשה אלא גם  בגוף שלה. הכול בגלל אובדן האיזון בחייה, שאני מייחסת לחוסר היכולת שלה לבטא רגשות. אימא הייתה דור שני לשואה במלוא מובן המילה. ראיתי את הדעיכה שלה מתרחשת מול עיני וחשבתי שזאת תהיה המשימה שלי בחיים, לעשות הכול כדי למצוא את האיזון הנכון."

BETTER BALANCE

כשהדס מדברת על משימת חיים היא מתכוונת ל- BETTER BALANCE  – הפרויקט המיוחד שלה, שבו היא משקיעה בחודשים האחרונים את כל המרץ והמשאבים:

"תכנית האימון האינטרנטית שלי מבוססת בעצם על ניסיון חיי. היא נוצרה בהשראת שתי דמויות המפתח שלי, אימא וסבתא. אימא נפטרה בגיל צעיר יחסית מותשת וחולה, וסבתא, מצד אבא, בגיל 94 פעילה ומלאת חיים. סבתא לעומת אימא הייתה מודל חיקוי דווקא לאורח חיים בריא ומאוזן, תזונה נכונה, הרבה תנועה ובעיקר הרבה פתיחות. אין ספק שאימא שילמה את המחיר הכבד ביותר על החסימה הרגשית הזאת שלה."

 

BETTER BALANCE עם הדס יצחקי | צילום: אלוניס צילום
BETTER BALANCE עם הדס יצחקי | צילום: אלוניס צילום

 

BETTER BALANCE  היא תכנית אימון אינטרנטית, שפיתחה הדס יצחקי ומיועדת לאנשי הגיל השלישי. המטרה המרכזית היא – שיפור שיווי המשקל והיציבה. שיווי משקל משופר הוא הוא הגורם העיקרי שיכול להבטיח עצמאות וביטחון אישי,  והמשך חיים תוססים ומלאים.

כי ויתור על האימון ועל התחזוקה השוטפת של הגוף, הוא אחד הגורמים המרכזיים לנתונים הסטטיסטיים הקשים, שמפרסם משרד הבריאות:

בישראל בכל יום נופלים כ-1000 אנשים מבוגרים. לרוב בביתם.

אחד מכל 3 בני 65 ומעלה עלול ליפול לפחות פעם בשנה.

20%-30% יסבלו מפציעה או משבר, מה שעלול לגרום ירידה משמעותית באיכות חייהם.

"לי כמאמנת חשוב לדעת, שמה שאני עושה יכול ממש להציל חיים.  זה הרבה יותר משמעותי בשבילי מאשר לעזור לאיזו צעירה חטובה, שרוצה להדק את היקף המותניים שלה בעוד חצי מילימטר. זה לא מדבר אליי. אני יודעת בבירור, ששיפור שיווי המשקל והיציבה, יכול לשנות את הסטטיסטיקה המבהילה הזאת. מתאמנים שלי זוכים לקבל בחזרה את בטחון התנועה שהיה להם, ואפילו את המקום שלהם בחברה. פעמים רבות הם מקבלים בחזרה גם את הרצון לחיות, שהלך לאיבוד בגלל קשיים שמביא אתו הגיל המתבגר."

 

אימון משקולות עם הדס | צילום: פרטי
אימון משקולות עם הדס | צילום: פרטי

צפו במהפך שעבר אורי וילק

להתייעצות עם הדס השאירו פרטים, והבטיחו לגוף שלכם עתיד בריא יותר ויציב יותר

חוויות של מתאמנים

"לפני שנה הייתי שבר אדם" מספר אורי וילק, איש הייטק בגמלאות בן 69, תושב קרית ביאליק. "עברתי תקופה קשה ובמהלכה נתקפתי גם בכאב בלתי נסבל ברגל שמאל. מה שלא עשיתי, זה לא עבר. בעצה של הפיזיותרפיסט שניסה לעזור לי והבין שאני חייב לחזק את השרירים, התחלתי להתאמן עם הדס. לא באמת חשבתי שייצא מזה משהו ובכלל לא אהבתי חדרי כושר ואימונים. אבל הייתי במצב נורא, לא יכולתי לעלות 2 מדרגות ברצף, לא יכולתי להרים סלים מהסופר, זה גם השפיע מאוד לרעה על מצב הרוח שלי. הייתי חייב לעשות משהו. היום, אחרי שנה של אימונים אישיים עם הדס, אני צועד 5 קילומטרים כמעט בכל יום, הכאב ברגל נעלם ואני מרגיש שחזרתי להיות אורי של פעם" הוא מסיים בחיוך וחוזר אל משקולות 5 הקילו שלו…

אבל לעבודה עם אנשים מבוגרים יש עוד סיבה. משהו באישיות של הדס מושך אותה אל התבונה והנינוחות של בני הגיל השלישי: "אני אוהבת את הקירבה של אנשים מבוגרים. אני נהנית מהקצב המתון ומהאווירה הרגועה שהם מביאים איתם. אני מוצאת המון עומק ועושר בשיחות עם אנשים שכבר ראו ועשו דברים בחייהם."

 

שיווי משקל עם הדס יצחקי | צילום: פרטי
שיווי משקל עם הדס יצחקי | צילום: פרטי

 

"אובדן היכולת הגופנית לא קורה בבת אחת" אומר יואב מוריה, פרופ' למתמטיקה בטכניון בחיפה "ההידרדרות איטית ופתאום אתה מוצא את עצמך במצב, שיש דברים שאתה כבר לא יכול לעשות, אלא שאז זה עלול להיות מאוחר מדיי.
מוריה מחליט לעשות מעשה ולתפוס את זה בזמן. היום, אחרי 3 שנים של אימונים אישיים עם הדס, יש לו מילה אחת חשובה להגיד :"מהפך ! הידע של הדס באנטומיה, מגוון התרגילים והגישה המקצועית, בזכות כל אלה אני מרגיש היום כאילו חזרתי 20 שנה אחורה !" האימון הגופני איננו זר לפרופ' מוריה, הוא שוחה, רץ וגם מבצע אימוני כוח. אפילו מחזיק בחגורה שחורה בקראטה. אבל מעולם לא עלה בדעתו שתרגילים פשוטים לשיווי משקל, יכולים להיות כל כך מסובכים ומשמעותיים "תנסי לעמוד על רגל אחת, לעצום עיניים ולהרים ידיים, בהתחלה זה ממש בלתי אפשרי."

וזה בדיוק המוטו של הקורס המקוון  BETTER BALANCE –  שבנתה הדס יצחקי, המאפשר לכל מתאמן בכל גיל להשקיע מעט, כדי להשיג הרבה, ובכך להחזיר לעצמו את השליטה על היציבות שלו, על האיזון הנכון, ובעצם על החיים שלו.

אז איך זה עובד?

את הקורס ניתן לרכוש דרך האתר בימים הקרובים.

התכנית זמינה לכם בכל מקום שנוח לכם: בטאבלט, במחשב הביתי, במסך הטלויזיה ובנייד. ובכל זמן שתבחרו…

2 אפשרויות לרכישה:

  1. חבילה בסיסית – הכוללת 20 מערכי שיעור מובנים של כ- 30 דקות (סה"כ – 10 שעות), מסודרים בדרגת קושי מתפתחת ועולה, הכוללים את מרכיבי הכושר החיוניים: גמישות, שיווי משקל וחיזוק. כל התרגילים מונגשים בצורה ברורה, ידידותית ואטרקטיבית.
  2. חבילה מורחבת – הכוללת ליווי ותמיכה של הדס בשיחת ייעוץ ראשונית ו – 3 שיחות מעקב עד חצי שנה.

התשלום יעשה דרך האתר, כל משתמש יקבל קוד וסיסמא אישיים – ללא אפשרות העברה (עד 3 מכשירים ביתיים).

קורס Better Balance של הדס יצחקי – המתנה המושלמת והמושקעת לכל מי שרוצה לדאוג לבריאות שלו ושל הקרובים לו.

שיעור מלא מתנה (באורך 30 דקות) פתוח וזמין לכם עכשיו באתר: www.hadasport.co.il

לחצו על הכפתור "אני רוצה להתחיל" ובחרו אחד מהקורסים שבתחתית העמוד

ליצירת קשר עם הדס: 052-8783586

או במייל: Hadasmatalonitz@gmail.com

 

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

לחדשות נוספות בהד הקריות

להתייעצות עם הדס השאירו פרטים, והבטיחו לגוף שלכם עתיד בריא יותר ויציב יותר

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות