fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יופי של כוח נשי

בקליניקת הבוטיק שיין בקרית אתא עובדות בעיקר נשים, וזה לא במקרה. גם העובדה שהקליניקה נפתחה בעיצומו של משבר הקורונה אינה מקרית, ולראיה – הלקוחות (גם גברים, כמובן) מצביעים ברגליים. במקום מבוצעים, תחת קורת גג אחת ובהתאם להנחיות התו הסגול, כל טיפולי האסתטיקה מכף רגל ועד ראש, על ידי מטפלות מקצועיות ורופאים שנבחרו בקפידה עם המכשור המתקדם ביותר והחומרים הכי איכותיים שיש
הכוח הנשי של קליניקת האסתטיקה שיין. אושרת נשיא, שירן כהן-בן הרוש, עטרה גלעדי, זאזא כהן ושירן אביטל | צילום: קסם צלמים
הכוח הנשי של קליניקת האסתטיקה שיין. אושרת נשיא, שירן כהן-בן הרוש, עטרה גלעדי, זאזא כהן ושירן אביטל | צילום: קסם צלמים

צריך הרבה אומץ לפתוח קליניקה ליופי ואסתטיקה בעיצומו של משבר הקורונה ובימים של חוסר ודאות בריאותי וכלכלי. בעצם, אולי המילה "אומץ" היא לא הכי מדויקת בהקשר זה, והמילים הטובות יותר הן תושייה ואינטואיציה נשית, ומאלה, כמו שתקראו בהמשך, יש הרבה בכתבה זו. ב-18 במרס השנה הייתה אמורה להתקיים ההשקה הגדולה של קליניקת האסתטיקה שיין בקרית אתא, אלא ששלושה ימים קודם לכן, ב-15 במרס, קרה דבר. הקורונה פרצה לחיינו בסערה וטרפה את הקלפים. עסקים נדרשו לסגור את שעריהם, עובדים רבים הוצאו לחל"ת או פוטרו. מטבע הדברים, גם ההשקה הגדולה של הקליניקה לא התקיימה, אבל כעבור כחודשיים, באמצע מאי, כשמכוני היופי הורשו לחזור לפעילות, נפתחה גם הקליניקה.

לבעלים של הקליניקה היו לא מעט לבטים האם זה נכון בדיוק עכשיו, בשיאו של משבר עולמי, לפתוח את המקום, אבל לזאזא כהן, מנהלת הקליניקה, לא היו שום התלבטויות. מבחינתה, פתיחת הקליניקה הייתה הדבר הכי נכון לעשותו, ודווקא עכשיו.

זאזא כהן, מנהלת קליניקת האסתטיקה שיין | צילום: קסם צלמים
זאזא כהן, מנהלת קליניקת האסתטיקה שיין | צילום: קסם צלמים

 

כהן מקבלת את פניי במשרדה בקליניקה, המרשימה עד מאוד בעיצובה המינימליסטי המשרה מיד אווירה ביתית של חמימות ורוגע. "מבחינתי", היא אומרת, "זה היה הכי נכון לפתוח דווקא בעיצומו של המשבר. מי כמוני, כאישה, יודעת מה רוצה אישה כשהיא יוצאת מתקופה ארוכה של סגר. היא רוצה את הטיפוח שלה בחזרה. את הלק ג'ל בציפורניים, את השיער המסודר, את הפנים הזוהרות. לכן החלטתי לפתוח והתברר שלא טעיתי. הלקוחות הצביעו ברגליים".

אושרת נשיא, מטפלת בכירה במכשור מתקדם בשיטת ה-shr וקוסמטיקאית | צילום: קסם צלמים
אושרת נשיא, מטפלת בכירה במכשור מתקדם בשיטת ה-shr וקוסמטיקאית | צילום: קסם צלמים

 

את קליניקת האסתטיקה שיין בקרית אתא פתח איש עסקים ממזרח ירושלים, שבא מעולם הרפואה. לפני כשנתיים הוא פתח קליניקה כזו בשם "גלו" במזרח ירושלים והחליט להתפתח לרשת, ושיין בקרית אתא היא הבייבי הראשון שלו מתוך רשת קליניקות שעתידה לקום בהמשך.

קליניקת בוטיק

זאזא כהן מיטיבה להסביר את אופייה של הקליניקה שהיא עומדת בראשה. "אנחנו קליניקת בוטיק", היא אומרת. "בתחום האסתטיקה יש שני סוגים של קליניקות. יש את הקליניקות הגדולות, שהן תעשייה לכל דבר ועניין. הן עובדות על כמות ולא על איכות, בין אם ברמת השירות ובין אם ברמת המכשור; ויש את הקליניקות, המנוהלות על ידי רופאים, שבהן הכל יותר אישי, אבל גם המחירים בהתאם. למשל, הקליניקות של הפלסטיקאים, שהמחירים בהן מאוד-מאוד גבוהים ולא כל אחת יכולה לעמוד בהם.

עטרה גלעדי, מטפלת בכירה במכשור מתקדם בשיטת ה-shr | צילום: קסם צלמים
עטרה גלעדי, מטפלת בכירה במכשור מתקדם בשיטת ה-shr | צילום: קסם צלמים

 

"קליניקת שיין נכנסת בדיוק באמצע. אנחנו לא קליניקה תעשייתית ואנחנו גם לא קליניקה שמנוהלת על ידי רופאים. איכות ושירות הן מילות המפתח שלנו. מי שמגיע לכאן, אותה המטפלת תלווה אותו לכל אורך הטיפול. השירות כאן מאוד אישי, החומרים שאנחנו עובדים איתם הם הכי טובים שקיימים בשוק ומהטובים ביותר שקיימים בתעשייה, וגם המחירים שלנו הם באמצע. לא מהיקרים ביותר וגם לא מהזולים ביותר. אנחנו קליניקת בוטיק, שרמת השירות ורמת איכות המוצר הן הטובות ביותר, ועדיין המחירים הגיוניים".

מטפלות מקצועיות וטובי הרופאים 

אמרנו תושייה ואינטואיציה נשית, זוכרים? הפעם אף נדייק יותר ונציג את "הכוח הנשי" של הקליניקה, שכן לצידה של זאזא כהן עובדות אך ורק נשים, וכן. זה בכוונה תחילה: עטרה גלעדי, בת 42, אמא לשלושה – מטפלת מוסמכת; שירן כהן-בן הרוש, בת 22 – מטפלת מוסמכת; אושרת נשיא, בת 30 – מטפלת מוסמכת; שירן אביטל, בת 30, סטייליסטית, עם רזומה של שמונה שנים בבית הספר לאיפור של יוסי ביטון – מנהלת מכירות ומנהלת קשרי לקוחות; לימור דיין, בת 44 מנהריה, אמא לשתי בנות, עוסקת בתחום היופי כשש שנים – מנהלת אדמיניסטרציה.

שירן אביטל, מנהלת מכירות וקשרי לקוחות | צילום: קסם צלמים
שירן אביטל, מנהלת מכירות וקשרי לקוחות | צילום: קסם צלמים

 

שלוש המטפלות בקליניקה עברו הכשרה, המגובה בתעודות, בחברת Medical Nova (מדיקל נובה), מהמובילות בארץ בתחום האסתטיקה, ממנה גם נרכש המכשור המתקדם של הקליניקה. הן מבצעות טיפולים כגון: הסרת שיער בלייזר, מיצוק העור, המסת שומן וצלוליט, פצעי אקנה ופוסט אקנה והסרת צלקות ונגעים.
לצד המטפלות עובדים בקליניקה שלושה רופאים – רופאת משפחה, רופא שיניים ורופא פנימי – שלושתם עברו הכשרה של ארבע שנים בתחום האסתטיקה. לדברי כהן, הרופאים נבחרו בפינצטה. "עשינו להם ממש אודישנים ובחרנו את השלושה הכי טובים", היא אומרת.

מאז פתחה הקליניקה את שעריה ב-16 במאי האחרון, הלקוחות, המגיעים מכל אזור הקריות, עכו, נהריה וחיפה, מצביעים ברגליים והיומן של כהן עמוס בתורים שכבר נקבעו שבועות וחודשים קדימה. ואם חשבתם שמדובר רק בלקוחות נשים, טעיתם. כהן: "כ-30 אחוז מהמטופלים הם גברים בעיקר בהסרת שיער, אבל לא רק. גם בהזרקת בוטוקס וחומצה היאלרונית".

שירן כהן בן הרוש, מטפלת בכירה במכשור מתקדם בשיטת ה-shr | צילום: קסם צלמים
שירן כהן בן הרוש, מטפלת בכירה במכשור מתקדם בשיטת ה-shr | צילום: קסם צלמים

 

במעלית בדרכי מהקומה השלישית, בה נמצאת הקליניקה, אני פוגשת כמה גברברים שיצאו זה עתה ממכון הכושר בקומה החמישית של הבניין. כולנו כמובן ממלאים אחר ההנחיות ועוטים מסכות, ואני לא יכולה לחמוק מהמחשבה שעוברת בראשי באותה העת: קורונה או לא קורונה, החיים חייבים להימשך.

לימור דיין, מנהלת אדמיניסטרציה | צילום: יקיר ברבי
לימור דיין, מנהלת אדמיניסטרציה | צילום: יקיר ברבי

מה מציעים לכם בקליניקת שיין?

הזרקת חומצות היאלרוניות; בוטוקס; פיסול פנים; שפתיים; המסת שומן מתחת לעיניים (אנדוליפט); המסת שומן ומיצוק עור פנים וצוואר (אנדוליפט); סקין בוסטר שיקום יסודות העור (פרופילו); הסרת שיער על ידי המכשיר המתקדם בתחום ללא כאבים (סופרנו פלטינום – מתאים גם לטיפול בקיץ על עור שזוף, ידית קרח, מתאים לנערות מגיל 12, מאושר על ידי משרד הבריאות, תוצאות מהירות); הצרת היקפים (אקסנט פרו); המסת שומן וטיפול בצלוליט (אקסנט פרו); שיקום פנים מצלקות אקנה/פוסט אקנה; טיפולי אנטי אייג'ינג; טיפול בכתמי פיגמנטציה, כתמי לידה, סימני הרזיה; הסרת נגעים וטיפולים מתקדמים בלייזר להצערת העור.

קליניקת שיין, רחוב חנקין 1 קרית אתא | לתיאום פגישת היכרות וייעוץ במתנה חייגו: 2761*

כתבות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות