fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קסם של אופטיקה

אם אתה נהרייני אמיתי, אתה וודאי מכיר את 'יעקובזון דוד לוי אופטימטריסטים', חנות האופטיקה הראשונה של העיר נהריה. עומרי לוי, דור שלישי באופטיקה המוכרת ואהובה, לא תיאר לעצמו שימשיך את השושלת המשפחתית בחנות. אך החיידק דבק גם בו, והיום הוא מנהל את העסק המשפחתי לצד אביו, דוד. 
דוד ועומרי לוי | צילום: אופיר שמלה
דוד ועומרי לוי | צילום: אופיר שמלה

בראיון לצפון 1, לוי סיפר איך הכל התחיל "סבא שלי וולטר יעקובזון ז"ל, עלה לארץ עם סבתי מגרמניה והולנד והקים את האופטיקה הזאת בנהריה בשנת 1954. שנתיים לאחר מכן, הוא עבר לכתובת בה אנחנו נמצאים עד היום, רחוב ויצמן 61. עם השנים, לאחר אבא שלי הצטרף לסבא שלי, שהיה חמו, בחנות. אבא שלי הלך ללמוד את התחום והגיע לעבוד אצלו עד שהם הפכו שותפים בשנת 1984.

ב- 94 אבא שלי רכש את החצי שלו בחנות. כך המקום נהיה יעקובזון דוד לוי, ומאז השם נשמר".

לפי לוי, האופטיקה המשפחתית היא הראשונה שנפתחה בעיר נהריה, למרות שהיו חנויות נוספות שניסו לשלב את האופטיקה בשירותיהן "אפשר להגיד שאנחנו מוותיקי העיר. אנחנו החנות הראשונה שנפתחה בנהריה כאופטיקה מקצועית בלבד. לפני כן היתה חנות אופטיקה נוספת, אבל היא נפתחה כחלק מחנות שעונים. הזכוכית שהיו שמים על השעון הייתה באותו הגודל של הזכוכית ששמים במשקפיים, לכן זה היה הולך ביחד. זו ההיסטוריה של חנויות האופטיקה בארץ"

 

דוד לוי בזמן בדיקה | צילום: פרטי
דוד לוי בזמן בדיקה | צילום: פרטי

 

מהרגע הראשון הם היו המקצועיים ביותר, אך הקסם של המקום מגיע מהיותם האנושיים והלבביים ביותר "חרטנו על דגלנו שירות אמינות ומקצועיות. לא מגיעים אלינו בגלל המחירים, זה לא מה שאנחנו זועקים החוצה. העיקר אצלנו הוא השירות שהוא מעל הכל. ידענו בנהריה תקופות לא פשוטות, היו כאן מלחמות ולא מעט אירועי קטיושות. אבא שלי מאוד מסור למקצוע וללקוחות שלו, גם כשאנשים היו במקלטים הוא היה נוסע להביא להם את המשקפיים הביתה".

אמנם מלחמה בקטיושות אין כאן כרגע, אבל מלחמה בנגיף ששינה סדרי עולם דווקא כאן. בימים בהם אנשים ממעטים לצאת מבתיהם, משפחת לוי מקפידה להמשיך ולהגיש ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר, עד הבית "ההתנהלות בתקופות מלחמה לא רחוקה מההתנהלות בתקופת הקורונה. בהתחלה היה מאוד קשה, הבהלה היתה אמיתית. אנשים היו מגיעים אבל רק במקרים דחופים, רוב הזמן עסקנו בתיקון משקפיים. עברו עלינו ימים שלמים כמעט באפס מעשה. לאט לאט שחררו את ההנחיות המגבילות את בעלי העסקים, הפאניקה ירדה והתחילו להגיע יותר אנשים. ברוך השם שאנשים צריכים משקפיים. זה היה בהחלט לא פשוט בשבילנו".

 

בדיקת ראיה במכשור מתקדם וייחודי מבית hoya | צילום: פרטי
בדיקת ראיה במכשור מתקדם וייחודי מבית hoya | צילום: פרטי

 

דוד לוי בבדיקת ראיה במכשור מתקדם וייחודי מבית hoya | צילום: פרטי
דוד לוי בבדיקת ראיה במכשור מתקדם וייחודי מבית hoya | צילום: פרטי

 

הסטנדרטים הכי גבוהים

עומרי לוי הצטרף לעסק המשפחתי והביא בשורה של חדשנות לחנות האופטיקה "עבורי זה לא היה מובן מאליו שאני אלך בכיוון הזה. גדלתי בעסק הזה, אין שיחה משפחתית שלא מדברים על משקפיים, אם אנחנו מטיילים בחו"ל אין אופטיקה שאנחנו לא נכנסים אליה, כשאנחנו רואים כתבים בטלוויזיה אנחנו מנתחים איזה סוג משקפיים הם מרכיבים . כך שבהתחלה נמנעתי מלהצטרף, אבל זה הגיע בשלב מאוחר יותר. אני מאוד אוהב את הצפון, ומאוד רציתי שהעסק ישאר במשפחה. אז החלטתי שאני מצטרף לעסק המשפחתי".

הם שומרים על הסטנדרטים הגבוהים שהציבו בעצמם, ומקפידים להיות המתקדמים והמקצועיים ביותר "אנחנו מספקים את כל שירותי האופטיקה, משקפיים, עדשות מגע, בדיקות לרישיון, בדיקות קרנית מתקדמות, וכל בדיקה אחרת הקשורה לאופטיקה. אנחנו עובדים עם רופאי עיניים רבים, ולאחרונה זכינו במרכז של "כללית" לאספקת משקפיים חינם לילדים עד גיל 18.

אנחנו עובדים עם כלל המותגים המובילים ביותר בשוק כמו גוצ'י, רייבן, פנדי, מיו מיו ועוד רבים וטובים, מותגי אופנה מובילים לצד מותגי אופטיקה מובילים. יש לנו מעבדה בתוך החנות עם המכשור המתקדם ביותר, כך תוך עשר דקות אתם יכולים לצאת עם משקפיים שמותאמות בדיוק עבורכם, בדיוק עכשיו הבאנו מכונה שעושה חריטה של השם על העדשה. ממש מיוחד!".

 

הקולקציה החדשה של ווג
הקולקציה החדשה של ווג

 

מקצועיות של שנים

לצד מקצועיות וניסיון רב שנים שאין שני שלו, הם לא מוותרים על השירות החם שמייחד את המקום "כל לקוח שמגיע אלינו מקבל את כל המעטפת לה הוא זקוק בקניית משקפיים איכותיות שישמרו לטווח ארוך. אנחנו מציעים מחירים אטרקטייבים עבור משקפיים ברמה הגבוהה ביותר. למכור זה לא חוכמה. ללוות את הלקוח לאורך כל הדרך , לתת את השרות שצריך גם אחרי המכירה. זה משהו שאנחנו שמים עליו דגש. אני נתקל ביום יום באנשים שמתלוננים על שירות ברשתות הגדולות. אבל זה שם המשחק, הרשתות הולכות על כמות, הפרטיים הולכים על יחס ואיכות. בעולם כזה מתועש אני חושב שחשוב לשמור על היחס האישי עם הלקוח – בטח כשמדובר במוצר בריאותי ואינדיבידואלי."

צפו בקולקציה החדשה: 

https://youtu.be/lcMeM4BMCsg

יעקבזון דוד-לוי אופטומטריסטים נמצאים ברחוב ויצמן 61, נהריה

משלוחים לכל חלקי הארץ

בטלפון: 04-9920448

ניתן לשלוח הודעה לבית העסק במסנג'ר בפייסבוק – לחצו כאן!

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

כבר הורדתם את האפליקציה החדשה של חדשות נהריה?

לחצו על הלינק והורידו אותה עכשיו בחינם:🥳

לינק הורדה למערכת אנדרואיד – לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל – לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות