fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מומחי המשכנתאות שיחסכו לך כסף

כן כן, קראת נכון. משרד הנדל"ן הבוטיקי "דונם" מתמחה בעולם המשכנתאות ועזר בהצלחה לעשרות רבות של לקוחות להתנהל נכון מול הבנקים, הוריד להם את ההחזרים החודשיים והשיג להם תספורות שלא היו מביישות את הטייקונים הגדולים ביותר

מה זה מחזור משכנתה?

כשלקחת משכנתה קיבלת תנאים מסוימים מהבנק שהיו מתאימים לתקופה בה לקחת את המשכנתה. אך מאז חלפו מספר שנים והיום תנאי המשכנתה הכוללים ריביות, הצמדות ועוד השתנו לטובה ואפשר לנצל אותם כדי לחסוך לא מעט כסף!

יש שני סוגים של מחזור משכנתה:

מחזור פנימי
השארת המשכנתה באותו הבנק ממנו היא נלקחה תוך שינוי של התנאים לטובתך.

מחזור חיצוני
הוצאת המשכנתה מהבנק ממנו היא נלקחה ולקיחת משכנתה בתנאים טובים יותר בבנק אחר.

כשנשב בפגישה, אנחנו נבין ממך מהם הצרכים והדרישות שלך ונתאים לך תכנית מחזור משכנתה תפורה אישית שתוריד לך את העלויות ותשפר את תזרים המזומנים שלך.

רוצה להיפטר מתנאי משכנתה שעושים טוב רק לבנק? נשמח לעמוד לשירותך ולחסוך גם לך המון כסף שמתבזבז לחינם! למידע נוסף יש להשאיר את הפרטים הבאים:

מנכ"ל 'דונם' אביב הייט. צילום: יח"צ
מנכ"ל 'דונם' אביב הייט. צילום: יח"צ

איך מחזור משכנתה עובד בפועל?

כדי לענות על השאלה הזו, צירפנו מקרה בו הצלחנו לחסוך למשפחה 735,000 ₪!

משפחה של 5 נפשות עם הכנסה של 14,000 ש"ח בחודש הוציאה על משכנתה והלוואות 10,000 ש"ח בחודש. לאחר מחזור משכנתה ואיחוד הלוואות לתוך המשכנתה תוך העברתה לבנק אחר נוצר חיסכון של 60,000 ש"ח בתשלומי ריביות והורדת ההחזר החודשי הכולל ל-4,500 ש"ח בחודש (מעל ל-50% פחות מההחזר המקורי!) מה שהעניק למשפחה הרבה מאוד אוויר לנשימה.

משכנתה לגיל השלישי

גילאי הגיל השלישי לא תמיד עוקבים אחרי התזרים שלהם ולכן חשופים מאוד להידרדרות לחובות. אך גם כאן, היכולת הכלכלית שלנו סייעה ומסייעת גם להם להסתדר פיננסית ולהמשיך בשגרת החיים שלהם כמו במקרה הבא:

זוג בגיל ה-70+ נכנסו לחובות בשל פנסיה נמוכה. הזוג מחזיקים בשני נכסים (מגורים והשקעה) ולכן באופן טבעי הם חשבו על למכור דירה אחת כדי לכסות את החובות. במקום לאבד נכס, חברת דונם ליוותה אותם בתהליך לקיחת משכנתה כך שהסכום שנכנס מהמשכנתה כיסה את החובות ללא החזר חודשי והזוג הצליח לשמור על הנכס ולקבל עליו שכירות חודשית.

 

רוצה להיפטר מתנאי משכנתה שעושים טוב רק לבנק? נשמח לעמוד לשירותך ולחסוך גם לך המון כסף שמתבזבז לחינם! למידע נוסף יש להשאיר את הפרטים הבאים:

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות