fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רגע לפני הפלייאוף העליון: ספונסר חדש להפועל חדרה

לקראת משחקי הפלייאוף העליון סיכמה חברת ההשקעות הדיגיטלית BTB  על הסכם חסות עד סוף העונה
אליאל פרץ עם נציגי חברת BTB. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה
אליאל פרץ עם נציגי חברת BTB. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה

הפועל חדרה חתמה השבוע על הסכם חסות עם חברת BTB,  פלטפורמת ההשקעות וההלוואות הדיגיטליות לעסקים. במסגרת ההסכם, שייכנס לתוקף במשחק הקרוב ויימשך עד לסיום העונה, כולל משחקי גביע המדינה, יוצג לוגו החברה על חזית החולצות של שחקני הקבוצה. ההסכם בין הצדדים העונה אמור להיות בסיס להמשך שיתוף פעולה רחב יותר בעונה הבאה.

״אנחנו גאים לתמוך בספורט הישראלי ובקבוצת הפועל חדרה, שהגיעה השנה להישגים מרשימים. יש לנו היכרות טובה עם שחקני ובעלי הקבוצה ואמון רב ביכולתה. במקביל, חשובה לנו התרומה לקהילה מתוך מצוינות ותחרות הוגנת ובעיקר התמיכה בפריפריה. בחדרה נמצא ריכוז גדול של עסקים קטנים ובינוניים, שהם קהל הלקוחות המרכזי שלנו, כלווים וכמשקיעים. אנו פועלים מדי יום לשחרר את מחנק האשראי שיצרו הבנקים ולהעביר את המסר שהלוואות שמחליפות את האשראי הבנקאי הן הכלי הפיננסי הטוב ביותר לצמיחה כלכלית״, אמרו שלומי תורג׳מן ואלון כץ, מנכ״לים (ומייסדים) של BTB.

מנהל מועדון הפועל חדרה, אלי דגני: "אנחנו שמחים מאוד להרחיב את מעגל הספונסרים שלנו וגאים להציג כבר מהשבת הקרובה על חולצות השחקנים את חברת BTB. מדובר בחברה צעירה, שמונהגת על ידי אנשים עם חזון וערכים. שמחנו לפגוש אנשים ששמחים לתרום לקהילה ורואים בהפועל חדרה קרקע מתאימה לכך. שילוב הרצונות של שני הצדדים יוליד חיבור מנצח".

חברת BTB פועלת משנת 2014 ומעניקה הלוואות לבעלי עסקים קטנים ובינוניים. בשנה שעברה, הובילה BTB את הרפורמה בחוק השירותים הפיננסיים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות