fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שמחה ללא נפצים

במסגרת התוכנית "לא מנפצים את שמחת החג" נקראו בעלי עסקים בחדרה ממכירת נפצים וחומרים מסוכנים אחרים בליל פורים ובמהלך החג
חלוקת הבלונים אשתקד
חלוקת הבלונים אשתקד

כחלק מההיערכות לחג הפורים מקיימת עיריית חדרה מבצע הסברה ייחודי למניעת שימוש בצעצועים אסורים, חזיזים, נפצים וכדומה, תחת הכותרת "לא מנפצים את שמחת החג". המבצע מתקיים בהובלת התוכנית "עיר ללא אלימות" (הרשות למאבק בסמים, באלכוהול ובאלימות), בשיתוף שיטור עירוני ומשטרת ישראל, והשנה גם בשותפות עם מינהלת העסקים חדרה.

במסגרת מבצע ההסברה התבצעה פנייה לבעלי העסקים להירתם על מנת שהחג יהיה פורים בטוח, ולהיות שומרי סף, לקחת אחריות ולנהוג לפי כללי הזהירות. בנוסף התבקשו בעלי העסקים להצטרף לתוכנית "לא מנפצים את שמחת החג" ולהימנע ממכירת אלכוהול ואביזרים וחומרים מסוכנים.

מנהלת תוכנית "עיר ללא אלימות" בחדרה דבורה עמר, מדגישה כי בכל שנה במסגרת חגיגות פורים, נפגעים ילדים ובני נוער רבים משימוש מסוכן בנפצים וחומרים מסוכנים. לכן מתבצעת פעילות למניעת מכירתם והשימוש בהם. עוד אמרה כי, מבצע ההסברה נועד לשמירה על ביטחון הילדים החוגגים.

מנהלת המינהלת מירית ווקס מסבירה כי מדובר בתוכנית לשמירה על הסדר הציבורי ומניעת מכירה ושימוש בנפצים ובחומרים מסוכנים אחרים בליל פורים ובמהלך החג.

לעסקים שיצטרפו יחולקו בלונים עם הכיתוב "לא מנפצים את שמחת החג" שיסמלו את מעורבותו של העסק בקהילה במהלך החג.

במקביל תיערך פעילות הסברה במוסדות החינוך ברחבי חדרה, וכן פרסומים בנושא ופעילות חווייתית לילדי העיר.

יש לזכור כי על-פי החוק, כל המחזיק או מפיץ צעצועים מסוכנים, תרסיסי שלג, נפצים ושאר חומרי נפץ אחרים, ייקנס וציודו יוחרם, ובנוסף עלול להיפתח נגדו תיק פלילי.

יצוין כי באתר האינטרנט של מינהלת העסקים עלה קישור שיקל על בעלי עסקים להצטרף ליוזמה, וכן רשימת הצעצועים המסוכנים שפרסמה ועדה בינמשרדית (משרדי החינוך וכלכלה ותעשייה) הלקראת החג.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות