fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שיא של כל הזמנים במספר הנבחנים מחר ב-5 יחידות במתמטיקה

לאחר מרתונים של למידה, מחר (ב') תתקיים בחינת הבגרות במתמטיקה בתיכונים ברחבי הארץ, והשנה- שיא כל הזמנים במספר הניגשים ל-5 יחידות לימוד.
תלמידים | אילוסטרציה (PantherMedia)
תלמידים | אילוסטרציה (PantherMedia)

כ-200,000 תלמידי כיתות י"א ו-י"ב צפויים לגשת מחר, יום ב', לבחינת הבגרות במתמטיקה ב-3, 4 ו-5 יחידות לימוד. הבחינה תפתח בשעה 12:00 ותנעל בשעה 19:00, כשלאורך היום היא תלווה על ידי כ-15,000 משגיחים ומטה הבחינות. במטה יישב צוות מקצועי שיעמוד לרשות בתי הספר וישיב להם על שאלות ויינתן מענה לבעיות שונות אשר תתעוררנה.

לא פחות מ-19,200 תלמידים ייבחנו ב-5 יחידות לימוד במתמטיקה, בחינה הנחשבת לאחת הקשות בתעודת הבגרות של משרד החינוך.

תכנית המתמטיקה כללה השנה פתיחה מגמות חדשות ל-5 יח"ל מתמטיקה, בבתי ספר שבהם לא לימדו קודם מתמטיקה ברמה של 5 יח"ל וכן, הקצאת שעות לימוד לטובת תגבור ולמידה בקבוצות קטנות. בנוסף לקראת בחינת הבגרות משרד החינוך נערך כדי לסייע לתלמידים ע"י מתן שיעורים פרטיים וחונכות וירטואלית ברשת ממורי מתמטיקה, פתיחת עשרות קבוצות וואטסאפ לתלמידים, מאות סדנאות והרצאות של מהנדסים מהתעשייה והיי-טק לעידוד לימודים מוגברים במתמטיקה, ועוד.

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב: "מהפכת המתמטיקה היא כבר עובדה קיימת. ביישובי הדרום, בצפון, בירושלים ובמרכז. בפריפריה הגיאוגרפית והחברתית. בכל שכבות האוכלוסייה, ובמקומות שבהם מעולם לא נבחנו בעבר ברמת 5 יחידות לימוד. כדי לסייע לתלמידים, אנו מבצעים פעולות תומכות, כמו שיעורים פרטיים חינמיים, מרתונים לימודיים, ותמיכה מקצועית מסביב לשעון. אני רוצה לאחל הצלחה לתלמידי ישראל, ולברך את מערכת החינוך על היערכות מקיפה ומוקפדת. בהצלחה."

מנהל המחוז, ד"ר סער הראל: מאחל לתלמידי וצוותי ההוראה בהצלחה במבחן. "שנת הלימודים הנוכחית לוותה בתכנית הלאומית לחיזוק לימודי המתמטיקה, והיא כללה שורה גדולה של השקעות תקציביות ופעולות להגדלת מספר התלמידים הניגשים ל-4-5 יחידות.

אני גאה בתלמידים שהתאמצו לאורך כל השנה ומגיעים כעת לקו הסיום. בזכות עשייה רחבת היקף של הפיקוח במשרד, בזכות המנהלים והמורים והמורות שמובילים את המערכת ובעיקר בזכות התלמידים שמתאמצים ולא מוותרים – אנו רואים עלייה מתמדת ומשמעותית של מספר התלמידים הלומדים מקצועות מוגברים במחוז חיפה – גאה בכם ובהצלחה."

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות