fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רום עברון בן הארבע כבר הולך לבד

לאחרונה, ציין רום יום הולדת מיוחד. ביחד עם כל הגן ובלי הסד. שליווה אותו ארבע שנים
רון עברון, כבר בלי הסד \ צילום: פרטי
רון עברון, כבר בלי הסד צילום: פרטי

יום הולדת כפול

ביום ראשון שעבר, חגג רום עברון  מפרדס חנה יום הולדת ארבע.  בגן  הילדים שלו, גן נופר. ביחד עם כל הילדים וגם עם הגננת, רונית. זה היה יום הולדת מיוחד מאוד. כיוון שבדיוק ביום הזה ממש, או למען הדיוק: ביום שלפני, הוסר הסד מרגליו של רום. אחרי שתמך ברגליו וליווה אותו לאורך ארבע שנים כמעט.

מספרת אימו של רום, לילך עברון: "רום נולד עם עיוות מולד בכף הרגל, הנקרא בעברית 'רגל קלובה'. מדובר במצב שבו נוטה כף הרגל פנימה. כתוצאה מגיד אכילס, שהוא קצר מהרגיל. מגיל שלושה חודשים, נעזר רום בסד. בהתחלה, זה היה למשך 24 שעות. בהמשך, מגיל חצי שנה ועד לפני שבוע, זה היה למשך 12 שעות ביום".

בשבוע שעבר, כאמור, זה נגמר.

 

רום כתינוק, עם הסד \ צילום: פרטי
רום כתינוק, עם הסד \ צילום: פרטי

 

ברכות ועוגה מיוחדת

כדי לחגוג את הסרתו של הסד, אחרי ארבע שנים ארוכות של סבל וניתוחים, נערכה מסיבה כפולה. שכללה גם את יום ההולדת. כי הכל נפל בול. החגיגות כללו עוגה מיוחדת שעליה שתי כפות רגליים. וגם שלטים וססמאות שהכינו לרום ילדי הגן. כגון: כל הכבוד, אתה אלוף ועוד. ורום, מצדו, סיפר על הקשיים בדרך. ועל איך זה מרגיש, להיות במשך כל כך הרבה שעות ביום צמוד לסד. ובערב, שלחו ההורים של ילדי הגן לרום ולאימו לילך עברון, איחולים מרגשים נוספים.

לילך עברון, מצדה, רוצה להודות לרונית הגננת, מעל במה זו. "תודה על כל מה שעשית עבורינו", היא אומרת. הגננת היקרה הזאת, הזיזה הצידה את כל התוכניות שהיו לה לאותו יום. כדי לחגוג, מיוזמתה וביחד עם כל הילדים, יום הולדת מרגש לרום. אנחנו, ההורים, לעולם לא נשכח את המחווה הזאת. ואנחנו מקוים, שמעכשיו סיימנו את התהליך הרפואי של רום".

 

עוגת יום ההולדת של רום \ צילום: פרטי
עוגת יום ההולדת של רום \ צילום: פרטי

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות