fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מזל טוב בזום

הנכדות התאומות של מרדכי אפרת מחדרה, המשתקם ממצב רפואי קשה, חגגו איתו יומולדת משותפת בזום
מרדכי אפרת עם אשתו והנכדות \ צילום: פרטי
מרדכי אפרת עם אשתו והנכדות צילום: פרטי

מחלים מאירועים רפואיים קשים וחוגג את החיים

מרדכי אפרת מחדרה, 60, הוא דמות ידועה בעיר. עד לפני כארבע שנים, היה לו עסק להדברת מזיקים. תחת הכותרת "אדיר המדביר". את העסק מנהל כיום בנו.

"כל עוד אני עומד על הרגליים שלי ויכול לשרת את עצמי ולראות את הנכדות שלי, אז הכל בסדר", הוא אומר היום באופטימיות הרגילה שלו. וחושף: "הבת שלי, שהיא האימא של הנכדות, גרה בארה"ב כבר 12 שנה. ועד שחליתי, נסענו אליהן פעמיים בשנה. אני ואשתי. אז היום אנחנו חוגגים יומולדת בזום. ומדברים פעמיים ביום בזום, ברגיל, בבוקר ובערב. אני מחכה להחלים קצת, ואז ניסע. כמובן, אחרי הקורונה".

לפני כארבע שנים, עבר מרדכי אפרת שני אירועים מוחיים. שאחריהם, בשל הסטרס והסוכרת שהייתה לו גם קודם לכן, נאלצו הרופאים לכרות את הבוהן ברגלו. ומאז הוא בשיקום אינטנסיבי.

"בימים אלה", הוא אומר, אני נוסע כל יום לטיפולים. בתא לחץ בחיפה. נוסע בבוקר מחדרה וחוזר בערב. ואני עוד ילד, רק בן 60. אבל אני עומד על הרגליים שלי, זה מה שחשוב. אסור להתייאש. צריך להמשיך לחיות, הכי טוב בעולם. ורק בריאות. כל היתר, זה הבל הבלים. אני מתגעגע לנכדות שלי ומקווה לראות אותן ממש בקרוב, שוב, פנים אל פנים".

 

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות