fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"רוצה להמשיך לכהן כשרת המשפטים". איילת שקד מגיעה לחדרה

שרת המשפטים איילת שקד תגיע לחוג בית בחדרה ביום ראשון הקרוב, תשוחח עם החדרתיים, תדבר על מפלגת הימין החדש ותענה על שאלות מהקהל המקומי.
שרת המשפטים איילת שקד

הבחירות לכנסת ה 21 נמצאות מעבר לפינה ולקראתן מגיעה שרת המשפטים איילת שקד לחדרה ומזמינה את הציבור המקומי להגיע, לשמוע על עמדות ועקרונות המפלגה ולשאול שאלות. לקראת הגעתה שוחחנו איתה בראיון מיוחד ל"חדשות חדרה".

"בחוג הבית אני מתכוונת לדבר על מפלגת 'הימין החדש' ועל המצע שלנו, על הנושאים אותם נרצה לקדם, על מה אני עשיתי במשרד המשפטים והתפיסה שלי של מערכת המשפט, על מה נפתלי בנט עשה במשרד החינוך וכמובן לקחת שאלות מהקהל. חשוב לי לדעת מה הציבור חושב ומה הוא רוצה לדעת", אמרה השרה שקד. "הייתי בחדרה ודיברתי עם פעילים ועכשיו אדבר גם עם התושבים עצמם".

מפעילי המפלגה המקומיים שמעה השרה על כמה מהסוגיות הנמצאות על סדר יומה של חדרה, כמו הקמת שדה התעופה האזרחי במזרח העיר. על כך אמרה: "על נושא שדה התעופה שמעתי לקראת הביקור שלי בחדרה וכמו בכל נושא אני לא שולפת מהשרוול. אלמד את הנושא ואגבש את עמדותיי".

כשרת המשפטים, איילת שקד ממונה על משרד המשפטים, הכולל בין היתר את מערכת בתי המשפט. על הקמת בית המשפט החדש בחדרה ברכה השרה שקד ואמרה: "בתחילת הקדנציה עשיתי סיור בבית המשפט הקיים וזה היה מאד ברור שקיים צורך בהקמת בית משפט חדש. בקדנציה שלי התחלנו לבנות את בית המשפט בחדרה. בית משפט החדש הוא יותר ראוי, הרבה יותר גדול ומרווח, עם תנאים טובים יותר, גם עבור הנאשמים ובני משפחותיהם וגם עבור עורכי הדין והשופטים. אני שמחה שהתחלנו לבנות אותו ומקווה שתושבי חדרה ייהנו משירות טוב יותר ונעים יותר".

לגבי מועד סיום הבנייה ציינה השרה, "הכל מתנהל לפי לוחות הזמנים המתוכננים ואני מעריכה שבשנה הבאה נחנוך את בית המשפט החדש."

מאחר ורישום מקרקעין (טאבו) נמצא גם הוא בסמכותו של משרד המשפטים, שאלנו את השרה שקד בנוגע ללשכת הטאבו בחדרה, המקיימת קבלת קהל יומיים בשבוע בלבד. "בשנתיים האחרונות עשינו תהליך של שירותים מקוונים. לפני כן, עבור כל פעולה היה צריך להגיע ללשכות ואילו כיום ישנם שירותים רבים שניתן לקבל באינטרנט בנוחות ובתוך זמן קצר והרבה פחות מקרים בהם צריך להגיע פיזית ללשכות. אני בטוחה שזה מקל, אבל בכל זאת הבנתי שיש רצון להגדיל את כמות הימים בהם הלשכה תפעל. אברר את הנושא ואבדוק אם אפשר להרחיב את ימי הפעילות ואם אכן יש בכך צורך."

ובמבט אל עבר הכנסת ה 21, שרת המשפטים מצהירה כי תרצה להמשיך בתפקידה: "אני מאד ארצה לכהן כשרת משפטים גם בכנסת הבאה. אני בהחלט חושבת שיש לי עוד הרבה דברים לעשות והרבה שינויים לעשות".

הזמנה לחוג הבית עם שרת המשפטים איילת שקד
הזמנה לחוג הבית עם שרת המשפטים איילת שקד

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות