fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אורויזיון 2013 על הכוונת של קלרה סבג

קלרה סבג המתמודדת מכוכב נולד 9 הוציאה השבוע סינגל רביעי לרדיו בשם: "זכרונות"
קלרה סבג
אלפי זיכרונות בלב שומרת. קלרה סבג (צילום: יח"צ)

קלרה  סבג המתמודדת בכוכב נולד 9  הוציאה השבוע סינגל רביעי  לרדיו,  בשם:  "זכרונות" ובימים אלו עובדת על שני  שירים לקדם אורויזיון 2013 .

סבג  בת 18 מבת ים, נולדה במונטיראול – קנדה ועלתה ארצה בהיותה בת 3 . מילדותה השתתפה בתחרויות זמר והופיעה על במות בכל רחבי הארץ, זכתה במקום הראשון מטעם משרד החינוך לשנת 2010 בשיר של ריטה "עד שתעזוב" ששודר בערוץ החינוכית, זכתה להצלחה רבה ונכנסה לתודעת הקהל.

סבג שהשתתפה בתוכניות נוספות כמו, "פרח נולד" בערוץ 24 , אבל את החשיפה הגדולה קיבלה כשהשתתפה בעונה הקודמת של "כוכב נולד 9 " בערוץ 2 . קלרה הצליחה לרגש את הקהל ואת השופטים בקולה העוצמתי ובאישיותה הכובשת.

סבג, יוצאת בסינגל נוסף לקראת אלבום הבכורה, אחרי שלושה סינגלים "אל תלך", "הנה בא הרגע" "הורס" ,משחררת סינגל רביעי בשם "זכרונות". קלאסיקת בלדה מרגשת שכובשת את ליבו של האדם. השיר מדבר בעד עצמו ומורגשת בו הבגרות, הבשלות של תום הנעורים .

באישיות הכובשת שלה מכניסה את החיים בתוך הווה שאינו חדל גם את הרגע שחלף לשכוח ויוצרת שיר כסיפור עם תקווה ,הגשמה ואהבת אדם.
בשנה האחרונה מופיעה בכל רחבי הארץ ועובדת על אלבום הבכורה ובקרוב תתגייס לצה"ל ללהקה צבאית.

קלרה סבג
אלפי זיכרונות בלב שומרת. קלרה סבג (צילום: יח"צ)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות