fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מועדון הגולף בקיסריה נתן כבוד לנכי צה"ל

בשנתיים האחרונות מקיים מועדון הגולף בקיסריה פעילות קבועה בה לוקחים חלק נכי צה"ל מכל מלחמות ישראל
שלמה איבגי (לאה שניידר)

בשבוע שעבר התקיים במועדון הגולף קיסריה טורניר בו השתתפו עשרה נכי צה"ל, המשחקים גולף באופן קבוע, לצידם של גולפאים חברי המועדון. הטורניר למסורת שנתית בקיסריה, נועד לחשוף ולקדם את הספורט ההישגי בקרב נכי צה"ל.

בשנתיים האחרונות מקיים מועדון הגולף בקיסריה פעילות קבועה בה לוקחים חלק נכי צה"ל מכל מלחמות ישראל, חלקם קטועי גפיים וחלקם מרותקים לכסא גלגלים. לאחרונה, הגיעו הנכים לרמת משחק גבוהה המאפשרת להם להתחרות לצד חברי המועדון האחרים.

בעקבות ההתעניינות בקרב הנכים במשחק הגולף וההכרה כי הגולף, כמו כל ענף ספורט אחר, מסייע לשיקום, רכש עבורם ארגון נכי צה"ל רכב גולף ייחודי המאפשר גם לנכים המרותקים לכסא גלגלים לשחק גולף ולהתחרות מול גולפאים שאינם נכים.

בין המשתתפים בטורניר היה גם זוהר שרון, שנחשב לגולפאי הנכה המפורסם ביותר בארץ ובעולם, שאיבד את ראייתו בפעילות צבאית. שרון זכה בתואר אלוף העולם בגולף לעיוורים כבר ארבע פעמים ולאחרונה נכנס להיכל התהילה הישראלי. שרון הוא הגולפאי העיוור היחיד בישראל המשחק גולף. גולפאי נוסף שהרשים בטורניר הוא שלמה איבגי שמתאמן במועדון הגולף קיסריה כבר מספר שנים.

שלמה איבגי (לאה שניידר)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות