fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החברה לפיתוח קיסריה מקדמת בניית 3,500 יחידות דיור

התוכנית אשר נקראת אור ים, ותוקם על אדמות קרן רוטשילד, כוללת 3,500 יחידות צמודות קרקע ובנייני מגורים על קומות של 6,8,9 ו-31 קומות
הדמיה של אור ים (צילום: גורדון אדריכלים ומתכנני ערים בע"מ )
הדמיה של אור ים (צילום: גורדון אדריכלים ומתכנני ערים בע"מ )

קרן רוטשילד קיסריה הגישה השבוע בעזרת החברה לפיתוח קיסריה אשר משמשת כזרוע הביצועית שלה, תב"ע להפקדה בתנאים לבניית אלפי יחידות דיור צמודות קרקע ובנייני קומות למגורים שיבנו על אדמות קרן רוטשילד אשר נמצאים ממזרח לקיסריה, בשטחה המוניציפאלי של אור עקיבא. התוכנית אשר נקראת אור ים, כוללת 3,500 יחידות צמודות קרקע ובנייני מגורים על קומות של 6,8,9 ו-31 קומות, הוגשה יחד עם אור עקיבא.

אור ים תוכננה כחטיבה אחת אשר תיבנה בסטנדרטים גבוהים ביותר של איכות בנייה וסביבה בשטח של כ-1,030 דונם אשר נתרם על ידי הברון אדמונד דה רוטשילד לקרן רוטשילד קיסריה. מדובר ברובע שלם אשר ישלב את האורבני עם האקולוגי וישים דגש גדול על מוסדות חינוך ושטחים פתוחים לגיבוש קהילה אטרקטיבית למשפחות צעירות. מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה, מיכאל כרסנטי, המוביל את התממשות הקמת אור ים אומר כי כל התוכנית נבחנה בקפידה תוך בחינת עמדות והעדפות קהל היעד.

הדמיה של אור ים  (צילום: גורדון אדריכלים ומתכנני ערים בע"מ )
הדמיה של אור ים (צילום: גורדון אדריכלים ומתכנני ערים בע"מ )

לדבריו בפרויקט ייושמו לקחים אשר נלמדו מתכנון ערים אחרות, מבחינת כל ההיבטים, בנייה ירוקה עם פיתוח נופי, שימור אנרגיה, בידוד, תאורה טבעית ושימור וחסכון במשאבי מים וקרקע.

בחברה לפיתוח קיסריה אומרים כי קהל היעד של הפרויקט יהיה משפחות צעירות של יזמים ומדענים העובדים בפארק העסקים והתעשייה של קיסריה, כאלה מצפון גוש דן, מאזור חיפה והקריות וגם תושבי האזור.

בהסכם בין עיריית אור עקיבא לחברה לפיתוח קיסריה נקבע כי בתחומי אור ים יוקמו מוסדות חינוך רבים ביניהם מעונות יום וגני ילדים, שלושה בתי ספר יסודיים ושני בתי ספר תיכון. על כך אומר כרסנטי: "כמו בקיסריה הקפדנו שגם באור ים יקושרו מוסדות החינוך והשטחים הפתוחים ברשת שבילים לרוכבי אופניים, הולכי רגל ורצים עם נגישות בטוחה גם למערכת העירונית, שטחי המסחר והבילוי".

לדבריו, החברה לפיתוח קיסריה תשווק את יחידות הקרקע המיועדות לבנייה רוויה לחברות יזמיות ולחברות ביצוע שיעמדו בסטנדרטים גבוהים ביותר של בנייה וכי השטחים לצמודי הקרקע ישווקו גם לציבור הרחב.

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות