fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שבוע זהירות בדרכים התקיים בבית ספר ממלכתי כרכור

מהפעילות (צילום: בית ספר מלכתי כרכור)
מהפעילות (צילום: בית ספר מלכתי כרכור)

השבוע שעבר היה שבוע זהירות בדרכים, ובבית ספר ממלכתי כרכור בחרו לקיימו בסימן אחריות אישית בזהירות בדרכים. כיתה ה'-4, המשמשת כוועדת זה"ב בית ספרית, גיבשה תוכנית הפעלתית מגוונת ומותאמת גיל, והפעילויות יצאו לדרך.

בכיתות הנמוכות בחרו השגרירים להתמקד בחוקי מעבר החצייה. תחילה הוקרן לילדים הסרט "יוצאים לדרך בטוחה עם ד"ר X – חצייה בטוחה"  ולאחר מכן נשאלו ילדי הכיתות מהם הכללים לחצייה נכונה. ויחדיו כתבו את אמנת הכללים,  5 סה"כ ,תלמידי הכיתות הנמוכות תרגלו על מעבר חצייה שהוכן מאלבדים חצייה נכונה לפי הכללים שזה עתה למדו, ובסיום השיעור קיבלו את דף הצביעה "5 הכללים".

מהפעילות (צילום: בית ספר מלכתי כרכור)
מהפעילות (צילום: בית ספר מלכתי כרכור)

בכיתות הגבוהות יותר העמיקו את נושא הרכיבה על אופניים. תחילה הוקרן לילדים הסרט "יוצאים לדרך בטוחה עם ד"ר X – רוכבי אופניים" ולאחר מכן מילאו שאלון "נכון/לא נכון" בנושא חוקי התעבורה החלים על רוכבי האופניים על מנת לחדד את בקיאותם. בסיום השיעור התחלקו התלמידים לקבוצות קטנות, יצרו סלוגנים בנושא אחריות אישית של רוכבי אופניים והדביקו אותם על הלוח כדי ליצור קולאז' מסרים כיתתי.

היום העמוס לא הסתיים רק בשיעורים וגלש גם להפסקות פעילות, שכללו שש תחנות מושקעות שעוצבו והוקמו על ידי כיתות ה'-4 וג'-4. גולת הכותרת של היום הייתה ללא ספק התחנה שבה כלל ילדי בית הספר קישטו חולצות לבנות בצבעים זוהרים שכללו ססמאות וציורים בנושא "זהירות בדרכים", וכך נשארה להם מזכרת יפה ושימושית מיום כה חשוב.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות