fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית חיים: תושב העיר מואשם באונס וביצוע מעשה מגונים בנערות

כתב אישום נגד תושב העיר, בן 61 שעפ ליפ עובדות כתב אישום ביצוע מעשה אינוש ומעשים מגונים בשש קטינות
צילום: אילוסטרציה
חשד לאונס קבוצתי בנהריה | צילום: אילוסטרציה לפי סעיף 27א' לזכויות יוצרים

פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אשר בן דוד אלחיאני (61) מקרית חיים בגין עבירות של אינוס, מעשים מגונים, מעשים מגונים בכוח ותקיפות שש קטינות בגילאים 14-17. על פי עובדות כתב האישום שהוגש ע"י עו"ד מריה בוגדאנוב, עולה כי ההיכרות של הנאשם עם הקטינות החלה בשנת 2014 , דרך שתיים מהמתלוננות שהכיר עת שעזר לאמן בכלכלת ביתה, כמו כן נהג הנאשם להסיע את המתלוננות (בנותיה) למקומות שונים ברכבו, לקנות להן אוכל, בגדים וציוד לבית הספר. במסגרת הקשר עם שתי המתלוננות הכיר הנאשם את שאר המתלוננות הקטינות שגם אותן נהג להסיען ברכבו, להזמינן לביתו ואף לקנות להן אוכל וסיגריות.

במספר הזדמנויות בצע הנאשם בקטינות מעשים מגונים בכוח הן בעת שהסיען והן בביתו. כמו כן בשני מקרים הציע הנאשם לחלקן תשלום כספי של אלף שקלים עבור ביצוע יחסי מין עמו שנדחו על ידן. עוד עולה כי בחודש שעבר בשעות הצהריים בזמן ששהתה אחת המתלוננות שטרם מלאו לה 16 שנים ביתו של הנאשם, בעל הנאשם את המתלוננת ללא הסכמתה החופשית וזאת חרב התנגדותה ותחנוניה להפסיק את מעשיו. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות