fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נעצר קטין מפרדס חנה בחשד ליידוי אבנים

לאחר מעצרו הודה החשוד בכל המקרים הידועים של יידוי האבנים וקשר עצמו למעשים אלה
נעצרו בחשד לעבירות מרמה (צילום אילוסטרציה: PantherMedia)
נעצר בחשד לעבירות מין | (צילום אילוסטרציה: PantherMedia)

ביום חמישי שעבר, בשעות הערב, נעצר קטין בן 15 תושב פרדס חנה שאינו מוכר למשטרה בחשד לכך שבחודשיים האחרונים היה מעורב באופן ישיר ביידוי אבנים לעבר אוטובוסים נוסעים ביישוב.

מדובר על ארבעה מקרים חוזרים שהתרחשו במהלך חודשים נובמבר-דצמבר באזור שכונת רמז ביישוב, הסמוכה למקום מגוריו של החשוד. בעקבות יידוי האבנים לכיוון האוטובוסים הנוסעים, נגרם להם נזק כבד ואף היה חשש לחיי הנוסעים.

מידע מודיעיני שהגיע לתחנת חדרה בעקבות אירועי יידוי האבנים, הביא למעצר החשוד על ידי צוות בילוש מתחנת חדרה תחת פיקודו של מפקד נקודת המשטרה בפרדס חנה מפקח אלעד עזר.

לאחר מעצרו הודה החשוד בכל המקרים הידועים של יידוי האבנים וקשר עצמו למעשים אלה. למחרת שוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים ובהמשך אף יוגש נגדו כתב אישום.

בהמשך לחקירה, נודע למשטרה כי ישנם חשודים נוספים המעורבים בפרשה וצפויים בהמשך מעצרים נוספים של קטינים החשודים אף הם בביצוע עבירות אלה.

מפקד תחנת שיטור פרדס חנה מפקח אלעד עזר: "כולי שמחה שבנס אף אחד לא נפגע מיידוי האבנים. במהלך החודשיים האחרונים ביצענו מספר רב של פעולות הן גלויות והן סמויות על מנת למגר את התופעה הזו, כמו גם על מנת לאתר את החשודים במעשה. אנו רואים את נושא הסבלנות באפס סבלנות וננקוט יד קשה כנגד פורעי החוק".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות