fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ליסינג בשוק הדיור: תגורו בקוטג' לניסיון?

חברת בנייה בפרדס חנה מציעה קוטג' להשכרה למשך שנה בשכירות של 7500 שקלים, לאחר מכן ניתן יהיה לרכוש את הבית ומחיר השכירות יקוזז
פרויקט מנדרין (קרדיט View point)
פרויקט מנדרין (קרדיט View point)
פרויקט מנדרין  (קרדיט View point)
פרויקט מנדרין (קרדיט View point)

קבלנים כבר אינם יודעים איך  להמשיך להמציא את הגלגל לנוכח הקיפאון שנוצר בשוק הנדל"ן. זה מספר חודשים עם הצהרתו של שר האוצר יאיר לפיד על תוכנית מע"מ בסכום אפס, מרבית הרוכשים ישבו על הגדר וחיכו כי אן התוכנית תצא לפועל.

חברת עמרם אברהם יוצאת במבצע "קוטג' לניסיון" בפרויקט מנדרין בוטיק בפרדס חנה במסגרת המבצע יושכר הקוטג' לשנה, ובמידה והדיירים יחליטו לרוכשו תקוזז עלות השכר דירה ממחיר הקוטג'. במסגרת המבצע תאפשר החברה לשכור קוטג' חדש בפרויקט למשך שנה תמורת שכר דירה של 7500 שקלים לחודש. בתום השנה, במידה ויחליטו הדיירים לרכוש את הקוטג', תקוזז עלות השכ"ד במלואה ממחירו. עלות ממוצעת של קוטג' בפרויקט הינה 1.9 מיליון שקלים.

מנכ"ל חברת עמרם אברהם אלון עמרם ציין: "אנו רואים כיום מגמה של מעבר משפחות מערי המרכז לפריפריה, כאשר פערי המחירים מאפשרים לאנשים למכור דירה במרכז ולשדרג לצמוד קרקע. יחד עם זאת, חלקם חוששים מהמעבר, והמבצע הזה יאפשר להם להסתגל לשינוי ולבחון האם ירצו להישאר במקום בטרם יתחייבו למחיר המלא של צמוד הקרקע".

חברת עמרם מקימה את פרויקט מנדרין בוטיק בפרדס חנה, הכולל 12 קוטג'ים פרטיים, דו-מפלסיים, בני 5 ו- 6 חדרים, בשטחים של 160-176 מ"ר, ועם חצרות בשטחים של 100-190 מ"ר. לארבעה מהקוטג'ים בריכה בשטח של 22 מ"ר בחצר הבית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות