fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"בשנה הזאת נדלק האור בבית"

הוא מתעסק באמנות, מצייר, כותב וכבר 15 שנה מנגן עם האחים אריאל. אבל השנה תומר סרי הרגיש שהקצוות מתחברים, שהחיים מתבהרים לו אחרי תהליך ארוך של חזרה בתשובה
תומר סרי
"חיבור אחד לשני". תומר סרי צילום: שחר אריאל

תומר סרי, בן 46, שמנגן עם האחים אריאל כבר 15 שנים, עבר בשנים האחרונות תהליך של חזרה בתשובה, שהשנה הובילה אותו ליצירת פרויקט שנקרא "מיצג הדרך". "השנה החולפת היתה בשבילי שנה של חיבורים, מעין קשירת קצוות חוטים, התחברו לי השנה דברים שהיו עד עתה כגוף בפני עצמו, לא משויך לאחרים, אבל תמיד הרגשתי שישנו חיבור, רק לא היה ברור לי איך ומה", הוא מסכם את השנה שחלפה.

"בשנה הזאת מבחינתי כמו שאומרים נדלק האור בבית. אני עוסק באמנות ומצייר מאז שאני מכיר את עצמי. העבודות נערמו עם השנים _ רישומים, צבע, חלקן בטכניקה ייחודית שפיתחתי מחומר ממוחזר של פסולת ממפעל אבן קיסר.

"לפני כמה שנים חיברתי ספר שנקרא 'ספר דרך' שמתאר בעשרה מושגים מה שאני מכנה הכרה במחנות הפנימיים שכשלומדים ממנו מתבהרת הדרך עד פתיחת שער הדרך. הדבר המדהים שקרה השנה הוא שגם הציורים וגם הספר התחברו למעין צורה מגובשת אחת שהיא בעצם הרצאה שניתן לקרוא לה גם סדנה שמשלבת מצגת ציורים וסרטונים עם הסבר מתוך הספר שעוקב אחר המושגים.

"משמע, הציורים עוזרים להסביר את הספר והספר עוזר להסביר את הציורים, כשהכול מתחבר למוצר אחד, 'מיצג הדרך', שניתן למצוא ביוטיוב. כל ההבנה התרחשה תוך כדי שאני אוסף ציורים לתערוכה גדולה קבועה שמוצגת בחדר האוכל של קיבוץ שדות ים. אני מאמין שהחלק הגדול שתרם לכל זה הוא תהליך התשובה שעברתי בשנים האחרונות שבמהלכו התבהר לי שכל אחד מעם ישראל מצווה למצוא את נקודת החיבור האחד אל השני".

תומר סרי
"חיבור אחד לשני". תומר סרי צילום: שחר אריאל

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות