fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פארק הצפון על שטח של 20 דונם

החלו העבודות בפארק איינשטיין. צילום - נמרוד גליקמן
החלו העבודות בפארק איינשטיין. צילום - נמרוד גליקמן

אגף גנים ונוף בעירית נתניה החל בעבודות פיתוח של הפארק החדש בצפון נתניה,  בסמוך לרחובות איינשטיין – שפינוזה וכביש החוף. הפארק ישתרע על פני כ-20 דונם והוא נועד להעניק שטח ציבורי פתוח משמעותי לאוכלוסייה מגוונת המתגוררת בשכונות הצפוניות, ותיקות וחדשות. עלות הקמתו כ-11 מליון שקלים והוא מוקם במימון מפעל הפיס ועיריית נתניה.

בשל גודלו, מיקומו ונגישותו לכביש מספר 2 יהווה הפארק מרחב פנאי ונופש בעל משמעות עירונית אבל גם בעל משמעות ארצית וייתן מענה למגוון רחב של אוכלוסיות ובהן: משפחות, ילדים, נוער ומבוגרים, כשהתכנון מתבסס לדברי האדריכל על עקרונות קיימות, שמירת קרקע, חסכון אנרגטי, חסכון במים, ניהול נגר עלי וכן טיפוח החי והצומח .

אדריכל הפארק, לב וקסמן -גדעון שריג אדריכלים: "פארק איינשטיין תוכנן על בסיס עקרון האיזון והשילוב בין אזורי פעילות אינטנסיביים כמו מגרשי משחק מגוונים, מתקני כושר, רחבות ושבילים לבין מרחב עם חוויה טבעית המבוססת על צמחיה מקומית, עצי בוסתן ומטע וכן על ערוצי ניקוז עם קנה, סוף וגומא.

"בפארק נוכל ללכת ולרוץ גם בשבילים רחבים ומזמינים וגם במסלולים מסקרנים דרך גשרונים, מכשולים ואתגרים ."

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות