fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עונת הרחצה בחופי עמק חפר תפתח ב- 12 באפריל

חוף ינאי צילום ברמן
חוף ינאי צילום ברמן

עונת הרחצה תיפתח השנה בתאריך 12 לאפריל לפני חג הפסח. עד אז תסדיר המועצה האזורית עמק חפר את התשתיות בחופים בשטחה. למשטרת התנועה יש כבר תוכנית הסדרי התנועה לחופים והכוונה בחגים ובסופי שבוע. אנשי הסיירת הירוקה ורשות הטבע והגנים כבר נערכו לקראת עונת הרחצה עם דגש על שמירת ניקיון החופים וההתנהלות מול הרוחצים.

פתיחת העונה תתאפשר לאחר שמשרד הפנים התחייב להעביר למועצת עמק חפר כמו גם למועצות אחרות תקציב להחזקת חופי הרחצה בתחומן המשמשים מתרחצים מכל הארץ.

במועצת עמק חפר אומרים שמדובר בעלויות של מיליוני שקלים, כאשר למועצה כמעט ואין דרך לייצר הכנסות מהחופים וזאת בשל האיסור בתוכנית המתאר הארצית תמ"א 1 החל על מועצות אזוריות לפתח בחופים שירותים לטובת ציבור הרוחצים, כולל כאלה בתשלום, שיסייעו לפתח ולתחזק את החופים.

בעמק חפר ארבעה חופים מוכרזים כאשר שלושה מהם מתפעלת המועצה שניים במכמורת ואחד בנעורים, ובית ינאי שמתפעלת רשות הטבע והגנים. הכניסה לכל חופי המועצה היא בחינם.

יצויין כי למרות הקשיים התקציביים הכרוכים בתחזוקת החופים, חופי עמק חפר הם מהנקיים בארץ, על פי מדדי המשרד להגנת הסביבה

סגן ראשת המועצה חיזקי סיבק: "פתיחת עונה הרחצה היא נקודת ציון חשובה בשנה עבור אוהבי הים. כל מתרחץ שמגיע לחוף צריך ליהנות באופן מלא ובטוח ממה שהפך לסימן ההיכר של עמק חפר."

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות