fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניצחון גדול לנוער של חדרה על ראשון לציון

קבוצת הבוגרים של הפועל חדרה עלתה בשבוע שעבר לליגת העל. קבוצת הנוער של הפועל חדרה בהדרכת צחי אילוז עשתה הערב צעד משמעותי לקראת שיחזור ההישג של הקבוצה הבוגרת והעפלה היסטורית לליגת העל. חדרה ניצחה בחוץ 1:2 את הפועל ראשון לציון משערים של בן יוספי ושי ואתורי, ותגיע לגומלין עם יתרון משמעותי. המנצחת בסיכום שני המשחקים תהיה בליגת העל. המשחק השני ייערך בשבת הקרובה.

גם קבוצת נערים א' של המועדון עשויה להעפיל לליגת העל. הנערים של רון קלר, עוזר המאמן של ניסו אביטן בבוגרים, עברו על פני הפועל אשקלון בגמר המחוזות, ויתמודדו בצמד משחקים מול הפועל חיפה על הזכות להיות בליגת העל. במשחק הראשון מול אשקלון ניצחה חדרה בתוצאה 0:1 והגומלין הסתיים בתיקו 0:0. ביום רביעי יערך המשחק הראשון בין הקבוצות. המשחק השני יערך בשבת.

נוער חדרה (צילום: שלומי גבאי, הפועל חדרה)
נוער חדרה (צילום: שלומי גבאי, הפועל חדרה)

אגב, קבוצת נערים ב' של חדרה תחת המאמן משה כהן כבר עלתה לליגה הבכירה לאחר סיום עונה מטורף ו-14 ניצחונות ב-15 משחקים. את מחלקת הנוער של חדרה מנהל שחקן העבר ישראל צרפתי.

יו"ר הפועל חדרה אורן גולן: "מסורת של מועדון מתחילה מלמטה. ההישג של הבוגרים ענק ומשמח, אבל ההצלחה האדירה של מחלקת הנוער משמחת אפילו יותר. המשימה עדיין לא הושלמה ואני מחזיק אצבעות לנוער ולנערים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות