fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתחזקת: לירן רוטמן ושלום אדרי חתמו בהפועל חדרה

שני שחקני בית"ר ירושלים יחזקו את הקבוצה לפני המפגש מול הפועל תל אביב
רכש נוצץ | צילום: שלומי גבאי, באדיבות הפועל חדרה
רכש נוצץ | צילום: שלומי גבאי, באדיבות הפועל חדרה

התחלה חדשה להפועל חדרה

קבוצת הפועל חדרה, מרוצה מהניצחון על בני סכנין בשבוע שעבר. ורגע לפני מפגש גורלי מול הפועל תל אביב, התחזקה בשני שחקנים חדשים. הקשרים לירן רוטמן ושלום אדרי.
רוטמן, הגיע לחדרה כמושאל מבית"ר ירושליים וחתם עד תום העונה. ואף ערך כבר שני אימונים עם הקבוצה. שלום אדרי, לעומתו, חתם לעונה וחצי בחדרה. אך יצטרף לאימונים בשבוע הבא. לאחר שיסיים את תקופת הבידוד. מאחר שנמצא חיובי לקורונה.
היועץ המקצועי של קבוצת הפועל חדרה, אורן גולן בירך על השינויים ואמר: "נלחמנו רבות על שני השחקנים. הם מאוד חשובים לנו. בעזרתם, ועם הרכש הנוסף שעשינו בפתיחת חלון ההעברות, הפועל חדרה תצליח לעמוד במטרות שלה".
מאידך, במועדון גם שחררו השבוע שחקנים. כאשר הודיעו לקשר רודריגו בונגונגי ולחלוץ כארם ראשיד, שהם אינם בתוכניות של המאמן מנחם קורצקי.
בונגונגי, שהגיע הקיץ, לא הצליח להרשים את המאמן החדש. כמו גם החלוץ, שהגיע רק לפני חודשיים. "מדובר בשחקנים טובים, שלא הצליחו להתאקלם אצלינו. ואנחנו מאחלים להם בהצלחה", אמרו בחדרה.

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות