קבוצת הפועל חדרה נחלה אכזבה בסיום עונת 2025/26 לאחר שסיימה במקום האחרון בליגה הלאומית ותשחק בעונה הבאה בליגה א', הליגה השלישית בישראל. נזכיר רק, שעד לפני שנתיים, נמנתה הפועל חדרה עם צמרת הכדורגל הישראלי ושיחקה בליגת העל. כך שלמעשה, בתוך שנתיים בלבד, ירדה הקבוצה שתי ליגות. לאחרונה, נעשה ניסיון לעניין את מנכ"ל הבורסה לניירות ערך בישראל, איתי בן זאב, לרכוש את זכויות הניהול של הקבוצה, במטרה לשקם את המועדון ולהחזירו לקדמת במת הכדורגל הישראלי.
ראש עיריית חדרה, ניר בן חיים: "בימים האחרונים הייתי בקשר עם מנכ״ל הבורסה לניירות ערך, איתי בן זאב, במטרה לעניין אותו לקחת את זכויות הניהול של הפועל חדרה ולהוציא את המועדון לדרך חדשה. הכרתי אדם חדור מטרה, איש צנוע ומרשים, מהמנהלים הבכירים והמוערכים במשק הישראלי. איתי רואה בספורט ערך חברתי וכלי למתן שוויון הזדמנויות ולצמצום פערים, הוא חי את עולם הכדורגל ולשמחתי הוא גילה עניין רב. איתי הציג בפניי חזון ותוכנית שיכולה להפוך בקרוב מאוד לבשורה ענקית עבור ילדי חדרה והאזור כולו. הדברים נמצאים כעת בבחינה של גורמי המקצוע, ותלויים בין היתר בבדיקת נאותות מול הנהלת המועדון. זו ההזדמנות להודות ליקיר שוורץ, ליוסי מאור ולאנשי העמותה על תרומתם הרבה להפועל חדרה לאורך השנים. אני שמח לראות שהם מבינים את גודל השעה, מגלים אחריות ושמים את טובת המועדון מעל הכל כדי לסלול דרך חדשה למועדון שכולנו אוהבים. המטרה המרכזית מבחינתי היא אחת: לשמור על מאות הילדים ובני הנוער, שהם הלב הפועם של הפועל חדרה. רק לפני מספר ימים קבוצת הנוער של המועדון שבה לליגת העל, ואסור לגדוע לילדי חדרה את החלום. אני מאמין ומקווה שבקרוב נוכל לצאת עם בשורה רשמית ומשמעותית שתשים את חדרה חזק מאוד על המפה".


