fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אכזבה בחדרה: "אנחנו לוזרים. הפסדנו נקודות משמעותיות במאבק ההישרדות"

במועדון מרוצים מהיכולות, אבל לא חוסכים ביקורת. המשחק הקרוב: קריטי במיוחד
לוזרים. שחקני הפועל חדרה | צילום: שלומי גבאי, באדיבות הפועל חדרה
לוזרים. שחקני הפועל חדרה | צילום: שלומי גבאי, באדיבות הפועל חדרה

הפסד צורב

פנים נפולות, היו לאנשי הפועל חדרה אתמול. לאחר ההפסד מול הפועל באר שבע. במועדון השרון, דיברו על כך שקיבלו את הקבוצה של יוסי אבוקסיס באחד המשחקים החלשים בשנים האחרונות. ועדיין, יצאה חדרה ללא נקודות.

"אנחנו לוזרים, הפסדנו נקודות משמעותיות במאבק ההישרדות", אמרו בחדרה. והוסיפו: "לא יכול להיות שאנחנו מגיעים למצבים טובים ולא כובשים שום שער. ומצד שני, סופגים שער שטותי במצב נייח".

גם  שרון מימר, ספג ביקורת. "היה צריך לבצע חילופים התקפיים מוקדם יותר. יכולנו להכריע את המשחק לפני השער של באר שבע", אמרו בקבוצה.

בכל מקרה, בחדרה מבינים כי אין להם זמן להתבאס מההפסד. וכבר חושבים על המשחק ביום חמישי, מול הפועל קריית שמונה. חדרה מדורגת מתחת לקו האדום, והשחקנים מבינים כי המשחק הקרוב הוא קריטי במיוחד.

שרון מימר, מצדו, צפוי לבצע מספר שינויים בקבוצה. לקראת המשחק. כאשר מקסים פלקושצ'נקו שחזר לשחק לאחר חודשיים, ייכנס כמחליף במהלך המחצית השנייה. כמו גם החלוץ מרשל אודה.  והם צפויים לפתוח במשחק הקרוב.

בינתיים, במועדון טרם החליטו אם לבצע רכש נוסף במועד ההעברות הקרוב. ומתכוונים לקבל החלטה, לאחר שני המחזורים הקרובים. אחרי שישחקו מול קריית שמונה ובני סכנין. מי שעשוי לעזוב את הקבוצה, הוא החלוץ כארם ארשיד. האחרון, שהצטרף בתחילת חודש דצמבר ואתמול כלל לא היה בסגל, זוכה להתעניינות. מצד מועדון ספורט אשדו. ולא מן הנמנע שיעזוב את חדרה בקרוב.

 

לעדכונים נוספים בחדשות נתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות