fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושב נתניה הלך לישון והתעורר כעבריין תנועה

תושב רחוב רמז בנתניה, המחזיק בתו חניה חוקי, החנה את מכוניתו ליד ביתו. בבוקר גילה שהפך לעבריין תנועה ומכוניתו חונה בתחנת מוניות
תחנת המוניות ברחוב רמז בנתניה (צילום: רותי ברמן)
תחנת המוניות ברחוב רמז בנתניה (צילום: רותי ברמן)

תושב רחוב רמז בנתניה, המחזיק בתו חניה חוקי, החנה את מכוניתו ליד ביתו ברמז 15. בבוקר, בעודו במיטה הוא הפך לעבריין תנועה.

בשעה שמונה בבוקר צבעה עיריית נתניה את מקום החניה בצבע אדום צהוב, כמקום המיועד לתחנת מוניות. גם תמרור המורה על כך הוצב במקום. בעל המכונית שלא יצא כל היום מהמיטה, מצא על חלון מכוניתו דו"ח חניה.

תחנת מוניות נוספת הוצבה ברחוב רמז במקום מסחרי בו פועלות חנויות, משרד הפנים וקופות חולים רבות. התחנה גוזלת שלוש מקומות חניה מהמדרכה. בעלי העסקים במקום שהגיעו באותו בוקר לעבודה וראו איך גוזלים את מעט החניות מהציבור התרעמו: "עכשיו אין מקום לפריקה או אפילו לעצירה חוקית. אחד משבעת מקומות החניה מיועד לנכה ועכשיו עוד שתי חניות שיגזלו למעשה שלוש חניות זה ממש לא הוגן. למוניות השחר יש תחנה במרחק 250 מטר מכאן ואנחנו לא מבינים מדוע הם צריכים עוד אחת כאן".

בעל חנות אחרת מוסיף: "זהו קטע קצר מאד מרחוב סמילנסקי ועד שטמפפר ותחנת מוניות תגרום פה לחניות כפולות דבר שיצור פקקים במעגל התנועה בסמילנסקי ויקשה על זרימת התנועה ברחוב".

מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "מדובר בשני מקומות חנייה המהווים שלוחה של תחנה קיימת, במטרה לתת שירות טוב יותר לאזור קופות החולים, משרד הפנים ושירותים נוספים מאחר שברחוב שטמפפר אין כניסה מכיוון אחד. הבקשה נבדקה על ידי אנשי המקצוע ואושרה על ידי ועדת התנועה.  נציין כי הבקשה התקבלה עוד בתקופה בה הוחלף כיוון התנועה בשטמפפר".

ובאשר לתושב רחוב רמז שהתעורר כעבריין תנועה מסר הפקח שעבר במקום כי הדו"ח שלו יבוטל.

תחנת המוניות בנתניה (צילום: רותי ברמן)
תחנת המוניות בנתניה (צילום: רותי ברמן)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות