fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רשת קופיקס פתחה סניף בנתניה

החברה השקיעה 400 אלף שקלים בחנות ששטחה כ- 40 מ"ר. זה הסניף השני של הרשת מחוץ לתל אביב
קופיקס צילום: רותי ברמן
קופיקס. צילום: רותי ברמן
קופיקס צילום: רותי ברמן
קופיקס בנתניה צילום: רותי ברמן

רשת "קופיקס" המציעה את מוצריה במחיר אחיד של חמישה שקלים, פתחה השבוע את סניפה החמישי בארץ ברחוב הרצל 25 פינת שער העמק בנתניה. החברה השקיעה 400 אלף שקלים בחנות ששטחה אינו עולה על 40 מ"ר. זה הסניף השני של הרשת מחוץ לתל אביב סניף נוסף נפתח לפני כשבועיים בגבעתיים. הרשת עתידה למנות 50 סניפים עד סוף שנת 2014.

רשת קופיקס פתחה את סניפה הראשון ב-30 בספטמבר ברחוב אבן גבירול בתל אביב. כאשר החזון הכלכלי חברתי שעמד בבסיס הקמת הרשת הוא: קפה ומזון איכותי, מהיר זול ונגיש במיקומים אסטרטגיים בכל עיר, מוכיח את עצמו. הרשת, שכבר רכשה את אמון הצרכנים, ממשיכה לזכות לתמיכה ואהדה ציבורית רבה.

לדברי גיל אונגר יו"ר קופיקס: "אנו ממשיכים להתרחב, ומחפשים מיקומים חדשים גם מחוץ לתל אביב במיוחד לאור הצלחת סניף גבעתיים שהפך למוקד משיכה מרכזי ברחוב כצנלסון. אין לנו ספק כי גם בנתניה הסניף ינחל הצלחה, זאת גם לאור העובדה שתושבים רבים פנו אלינו בבקשה שנפתח סניף בעיר.
"אנו בטוחים כי תושבי נתניה והסביבה יהנו מהסניף החדש ויגיעו לקנות ולטעום מהמוצרים האיכותיים בחמישה שקלים ובמיוחד מהמרקים ומשקאות החורף החדשים שהפכו ללהיט בסניפים השונים".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות