fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רוקח חזר

לאחר פציעה קשה ושיקום ממושך חזר חלוץ נערים ב' למגרשים
ממוקד מטרה. ויטו רוקח צילום: בית"ר טוברוק
ממוקד מטרה. ויטו רוקח (צילום: בית"ר טוברוק)
ממוקד מטרה. ויטו רוקח צילום: בית"ר טוברוק
ממוקד מטרה. ויטו רוקח (צילום: בית"ר טוברוק)

ויטו רוקח, בן 16, חלוץ נערים ב' של בית"ר טוברוק, יכול סוף סוף לחייך. אחרי פציעה קשה חזר בשבוע שעבר רוקח למגרשים והפגין יכולת נהדרת. רוקח הצטרף לטוברוק בגיל 5, ומהר מאוד סומן כהבטחה בכל קבוצות המועדון בהן שיחק. החלוץ, שנושא את המספר 7, כבש בצרורות בכל קבוצות הגילאים וצפו לו עתיד ורוד. לפני כשנתיים, במהלך אימון רגיל של הקבוצה, שבר רקוח את קרסולו ונזקק לשיקום ארוך ומתיש. בעקבות הפציעה עבר שלושה ניתוחים וכמעט כל אנשי המקצוע לא האמינו כי יוכל להשתקם בצורה מלאה ולחזור למגרשים. אבל ויטו לא היה מוכן לוותר על החלום, המשיך באימונים פרטיים ופיזיותרפיה אינטנסיבית והשבוע זה השתלם.

לפני כחצי שנה, חזר ויטו לנערים ב' של טוברוק. בעזרתם של המאמן סשה פלדמן, מאמן הכושר ישראל זוויתי והפיזיותרפיסט קובי סגל, החל רוקח להשתלב בהדרגה באימוני ומשחקי הקבוצה. לפני כחודש חזר לעשות את הדבר אותו הוא כל כך אוהב – לכבוש, ועוד צמד, בניצחון החוץ של הקבוצה מול עירוני נשר שהסתיים 0:6. במשחק רבע גמר גביע המדינה נגד בני יהודה לפני כשבועיים, נכנס רוקח במחצית השנייה, כאשר לוח התוצאות הראה 0:0, וכבר בנגיעה הראשונה בכדור שינה את מהלך המשחק עם שער מבריק שהעלה את טוברוק ליתרון וסחף את הקבוצה לעלייה לחצי הגמר עם ניצחון 0:2.

"אני מאושר על החזרה למגרשים ולרשימת הכובשים", אמר רוקח השבוע, "לא יכולתי לעשות את זה בלי העזרה של הצוות בטוברוק. אני שואף להוביל את המועדון להישגים ומתרכז כל כולי במטרה. בעתיד אני מקווה להשתלב ברמות הגבוהות ביותר".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות