fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קולנוע מקס גלובוס ביכין סנטר נסגר

יורם גלובוס המארח צילום ברמן
יורם גלובוס המארח צילום ברמן

 

רשת בתי הקולנוע גלובוס מקס שנרכשה לאחרונה על-ידי קבוצת אלקו מדיה ואינטרטיימנט סגרה השבוע את הסניף שלה ביכין סנטר בנתניה. במקום פעלו 11 אולמות קולנוע. אלקו התמודדה על רכישת גלובוס מקס שנמצאת בהקפאת הליכים וזכתה לאחר שהציעה 144 מיליון שקלים.

יורם גלובוס המארח צילום ברמן
יורם גלובוס המארח צילום ברמן

גלובוס מקס הוקמה ב-1998 על ידי יורם גלובוס. ביולי 2007 נפתח המגהפלקס – גלובוס מקס יכין סנטר נתניה, ברחוב גיבורי ישראל 17 והוא כלל שטחי בילוי, בידור, מסחר ו-11 אולמות קולנוע עם אלף מקומות ישיבה. כמו כן, במקום אולם VIP מפואר עם כסאות עור ולובי נפרד. סביב בית הקולנוע הוקם מתחם בילוי של מסעדות, בארים ומועדונים.

מגלובוס מקס נמסר בתגובה: "בחודש נובמבר 2017 רכשה חברת אלקו מדיה ואינטרנטיינמט את רשת גלובוס מקס ונכסיה הכוללים שניים עשר בתי קולנוע בתהליך הקפאת הליכים. בהתאם להסכם עם הנאמנים ובמסגרת הרכישה הועבר לזכות אלקו מדייה הקולנוע בנתניה כאשר החוזה מתוכנן להסתיים בסוף שנת 2018. החברה המשיכה לתפעל את בית הקולנוע בהתאם לתנאי החוזה וההסכמות עם קבוצת יכין ובמקביל ניהלה עמה משא ומתן לחתימה חוזה הפעלה חדש. המשא ומתן לא הבשיל לכדי הסכם מסחרי מקובל, ולפיכך פעילות הקולנוע הסתיימה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות