fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פריז מגיעה למדרחוב הרצל

במסגרת השדרוג שעובר המדרחוב, מקדם בימים אלו הקבלן איציק תשובה פרויקט של בניין יוקרתי בסגנון פריזאי, שבו גם השפה תהיה צרפתית
בבניין פינתי בנוסח פריזאי (הדמיה: אמי אסרף)

השדרוג שעובר מדרחוב הרצל כבר מהווה קרקע פורייה לשדרוג הבניינים ברחוב עצמו. אם מישהו בנתניה חשב שרחוב הרצל יישאר עם בנייניו העלובים כפי שהוא היום – הוא טועה.
בימים אלה קורם עור וגידים פרויקט בנייה יוקרתי במדרחוב. מדובר בפרויקט הבנייה הראשון בלב העיר לאחר שעשרות שנים לא נבנה ברחוב הרצל ולו בית אחד חדש. מדובר בבניין פינתי בנוסח פריזאי ברחוב הרצל מספר 2, אותו תכנן האדריכל דורון אוהלי הנמצא בהליכים של הגשה להיתר בנייה על ידי הקבלן איציק תשובה. הבניין הזה לא רק ייראה פריזאי, אלא כנראה שהשפה השולטת בו תהיה צרפתית.

איציק תשובה (צילום: רותי ברמן)

"זה יהיה סמן מרכזי בהתחדשות העיר שיגרום ליזמים נוספים לבנות בהרצל. הבניין כבר משווק ויש היענות רבה של תושבי חוץ, רובם צרפתים המבקשים היום לקבוע עוגן בישראל", אומר איציק תשובה. הבניין ייבנה במדרחוב בכניסה לכיכר העצמאות בנתניה בפינת הרצל 2 עם רחוב הרב וורנר, סמוך לכניסה לבית הכנסת הגדול. במגרש קיים בניין מגורים בן שש קומות שנבנה כחלק מבלוק המשכי התוחם את כיכר העצמאות, כשהקומה התחתונה בו מסחרית, והוא מראש נבנה עם קיר עיוור משותף שמאפשר בניית בניין נוסף בצמוד לו. במבנה הצמוד בן קומה אחת פועלים כיום מסעדה וחנויות.

הבניין יתנשא לגובה של 11 קומות, מהן תשע למגורים וקומת מסחר בגובה כפול. בקצה השני של הבלוק ממוקם מלון גולדאר, שנרכש על ידי רשת פטאל בנובמבר 2012 ועובר שיפוץ לקראת פתיחתו כמלון חמישה כוכבים לאונרדו פלאזה נתניה.

בבניין פינתי בנוסח פריזאי (הדמיה: אמי אסרף)

"המיקום של הבניין בקרבת כיכר העצמאות והאופי התרבותי המשלב בין תושבי חוץ, אנשי עסקים ותושבים מקומיים, נותנים לפרויקט ייחודיות אורבנית וכל זאת בסביבת בתי קפה, מסעדות וברים", אומר תשובה, "הבניין מבטיח למתגוררים בו ליהנות מכל העולמות: לחיות בתוך בועה ארכיטקטונית מדהימה, לחוש את קצב העיר, ניחוחות בתי הקפה החנויות המסורתיות הנושקות למסעדות הגורמה, הגלריות וחנויות הבוטיק החדישות. בבניין יהיו 26 יחידות דיור מעל לובי מפואר וקומת מסחר יוקרתית. זהו אחד הפרויקטים למגורים היחידים שנבנו בשנים האחרונות בכיכר, כך שהביקוש לו הוא גדול. התשואה על הרכישה היא מצוינת היות ויש מחסור רציני בדירות למגורים באזור כיכר העצמאות".

ראש מינהלת מרכז העיר עלוית פרוינד מרוצה: "אנחנו רואים איך היזמות הפרטית מתעוררת בהמשך לפיתוח העירוני של תשתיות וההשקעה הגדולה של העירייה במדרחוב ובכיכר העצמאות. אין ספק שבניין באיכות כזו ובאדריכלות ייחודית יתרום למינוף המדרחוב ויהווה תמריץ ליזמים נוספים להקים עסקים חדשים ומותגים במתחם וברחוב עצמו. היזמות הזו מצטרפת למלון לאונרדו בכיכר העצמאות וזה התהליך לו אנו מצפים. הבניין בהרצל 2 הוא הסנונית הראשונה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות