fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: תאונה במרדף משטרתי אחר גנבים במרכז העיר

גנבי רכב של חברת הוט ושני שוטרים נפצעו. אחד הגנבים נפצע קשה
מרדף משטרתי בנתניה צילום: מלכה לגלי
מרדף משטרתי בנתניה (צילום: מלכה לגלי)
מרדף משטרתי בנתניה צילום: מלכה לגלי
מרדף משטרתי בנתניה (צילום: מלכה לגלי)

במרדף משטרתי שהתנהל השבוע אחרי שני גנבי רכב בצפון נתניה נפצעו שני שוטרים ושני הגנבים. אחד הגנבים נפצע קשה. הגנבים שניסו להימלט ברכב הגנוב התנגשו בעצמה רבה בניידת משטרה שניסתה לחסום את דרכם בפינת הרחובות זנגביל- החשמונאים. למקום התאונה הגיעו כוחות משטרה גדולים שחסמו את האזור ופתחו בחקירה. תושבים רבים מהאזור התאספו במקום לאחר ששמעו את הסירנות ואת רעש ההתנגשות.

עמוס, דייר רחוב חשמונאים אומר: "היה רעש סירנות שהזכיר לנו פיגוע. אנשים יצאו למרפסות לראות מה קרה. מסתבר שהרכב שנגנב היה רכב חברה של הוט, הוא נגנב מאזור אחר בעיר ויתכן שבעזרת מערכת איתור המשטרה ידעה היכן הוא. החל מרדף של בלשים וניידת משטרה אחריו תוך הפעלת סירנות בעצמה, באותה עת הוזעקה ניידת מהכיוון הנגדי שחסמה את הגנבים בפינת זנגביל.

"מכונית הגנבים נכנסה בניידת ושתי המכוניות נזרקו לצדדים הנגדיים. שני השוטרים שזעקו לעזרה נלכדו בתוך הניידת וכך גם הגנבים. צוות של מכבי אש הגיע למקום וחילץ אותם להמשך טיפול בבית החולים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות