fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: נערכים לבית הספר של החופש הגדול

הקייטנות של משרד החינוך יפועלו בקיץ בבתי הפסר בנתניה לתלמידי א' וב'. העלות אלף שקלים כולל צהרון
בית הספר שורשים בנתניה
בית הספר שורשים (למצולמים אין קשר לכתבה)

החופש הגדול כבר בפתח ומערכת החינוך נערכת להארכת תקופת הלימודים. בהוראתו של שר החינוך יתקיים בית ספר של החופש הגדול לתלמידים המסיימים כיתות א' וב' בתוך בתי הספר מתאריך 1-21 ליולי,  בימים א'-ה', בין השעות 8:00- 13:00.

ההרשמה והניהול נעשה דרך המתנ"ס, המורים הם מורי בית הספר והלימודים והצהרון גם הם מתנהלים בבתי הספר. על כל תלמיד יש לשלם 300 שקלים בעבור בית הספר והוא יקבל ארוחת בוקר לחם עם ממרח וירקות ובעבור צהרון משלמים 700 שקלים.

הפרויקט מתקיים ביוזמת משרד החינוך ובשיתוף פעולה מלא בין בית הספר, המתנ"ס ועיריית נתניה. הפעילות תכלול פעילויות מתחומי הלמידה, העשרה ותכנים מגוונים כגון: ספורט, אומנות, קריאה בחוויה, משחקי חברה ועוד. הפעילויות יועברו ע"י מורים, מדריכים ומפעילים חיצוניים.

חבר מועצת העיר עופר אורנשטיין: "רוב פעילות העשרה תתבצע על ידי מורי בתי הספר בשילוב סטודנטים להוראה ומדריכים מוסמכים. הפעילות תכלול למידה במסגרת פעיליות חוויותית שונות, שילוב של בית ספר אבל באווירית קייטנה וכיף. אני חושב שהתוכנית של שר החינוך הינה תוכנית מבורכת והיא מאפשרת להורים ראש שקט שהילדים נמצאים במערכת מסודרת. היתרון של התוכנית שמשרד החינוך מסבסד אותה בעלות של 300 שקלים בלבד לשלושה שבועות שהינו סכום שנבקע ע"פ המצב הסוציאוקונומי של העיר נתניה"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות