fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה התחדשה בשני מלונות בוטיק

ללא אירועי השקה מתוקשרים נחנכו שני מלונות בוטיק: עלמה ופרדיסו, שאותו פתחו עולים מצרפת שהחליטו להשקיע את הונם בתחום התיירות ממניעים ציוניים
מלון בוטיק פרדיסו (צילום: רותי ברמן)
מלון בוטיק פרדיסו (צילום: רותי ברמן)

בשקט בשקט ללא הכרזות ומסיבות השקה נפתחו לאחרונה בנתניה שני מלונות בוטיק: מלון עלמה ברחוב דיזנגוף במרכז העיר ומלון פרדיסו בחוף הירוק.

בעלי פרדיסו, עולים מצרפת, החליטו להשקיע את הונם ומרצם בתחום התיירות בארץ בכלל ובנתניה בפרט. לדבריהם, אחרי שעשרות שנים הרוויחו מעסקיהם בצרפת, בחרו דווקא להשקיע את הכסף במיזם ציוני תיירותי על חוף ימה של נתניה שבחוזקה של התיירות אליה הם מאמינים. מבנה במלון בבסיסו היה בזמנו כפר נופש ואולפן עקיבא שמתחמים ממנו שוקמו לשימושים שונים בתחום האירועים והנופש.

פרדיסו כולל 28 סוויטות במספר מבנים, חדר אוכל נפרד המשמש גם כמסעדה ומקום לארועים ובמרכז בריכה מרחבי דשא, אולם כנסים והרצאות, בית כנסת וגזיבו. עלמה ממוקם ברחוב דיזנגוף פינת רחוב ירושלים ופועל מזה מספר חודשים כמלון בוטיק.

הוא נבנה תוך שנה וחצי על שלדו של בית מלון אופקים מהמלונות הראשונים בעיר נתניה. עד לפני שנתיים תפקד המבנה כבית אבות. המלון שוחזר והותאם לזמן החדש והוא בא לשרת נופשים מהארץ ומרחבי העולם. הוא מתאים לאנשי עסקים, למשפחות ולזוגות, לשהייה ארוכה או קצרה, לאירועים רומנטיים ברמה ובנוחות.

מלון בוטיק פרדיסו (צילום: רותי ברמן)
מלון בוטיק פרדיסו (צילום: רותי ברמן)

במלון 27 חדרים זוגיים מפנקים בעיצוב עכשווי, סוויטה מפוארת, חדר עסקים, סטודיו והוא מזכיר מלון משפחתי פריזאי. בימים אלה נבנה חדר אוכל וחמאם.

עלמה הוא קומפלקס הכולל מלון בוטיק אירופאי משפחתי, מסעדה ובית קפה שכונתי עם דק וצרכניה לשרות האורחים ותושבי הסביבה. הסגנון הוא צרפתי וזה מה שרצו שלושת השותפים הנתניתים כשהשקיעו כששה מליוני שקלים בשיפוץ. החדרים שעוצבו בסגנון צרפתי חדיש הם יחסית גדולים ובכל חדר יש מקרר ומיקרוגל.

לדברי אחד השותפים מני מימון המקום נבחר בגלל הזמינות שלו: "ראינו שהעיר מלאה בתיירים ושלנתניה לא היה מענה לתת לביקוש הרב לחדרי מלון. תפסנו טרמפ על המצב ומינפנו את ההזדמנות. ואכן המלון היה בתפוסה מלאה בחודשים האחרונים של הקיץ. כל מי שמטייל באירופה, בספרד ועכשיו גם בתל אביב רואה פריחה של מלונות בוטיק. מעבר לתפקודו המצויין של המלון הרי שבית הקפה השכונתי הפך להיות להיט במרכז העיר כמקום מפגש שקט ואינטימי עם עוגות טובות וארוחות מפנקות. בית הקפה הוא גם מסעדה חלבית ומשמש את אורחי המלון לארוחות בוקר ולארוחות חלביות".

אחד החדרים במלון בוטיק עלמה (צילום: רותי ברמן)
אחד החדרים במלון בוטיק עלמה (צילום: רותי ברמן)

יו"ר התאחדות בתי המלון מרקו זיבי: "השנה יש לנו בנתניה 1400 חדרי מלון שזה מצוין. לפני חמש שנים היו לנו 850 חדרים בלבד. בשנה הבאה יפתחו עוד בתי מלון שיוסיפו עוד 330 חדרים. שני בתי המלון הללו חברים בהתאחדות המלונאים ואני שמח על כך. ברגע שזה מלון זה מוסיף לנתניה. הבעיה היא שהיום יש טרנד של השכרת דירות לימים ספורים ויש כמה מאות דירות כאלו בנתניה וזה פוגע בשוק השכירות ובבתי המלון. קרוב למאה דירות זה כמו מלון אחד של 200 חדרים. זה קורה בכל העולם ובניו יורק וברלין הוציאו כבר חוק שאסור להשכיר דירות לתקופה קצרה מחודש".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות