fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"נתניה איבדה אישה גדולה"

צביה כהן מנתניה, פעילה חברתית מוכרת ומוערכת בעיר, הלכה לעולמה לאחר מאבק במחלת הסרטן. "אין אנשים כמוה קשה להסביר כמה גדולה האבדה. לפעמים אתה שומע שם של רחוב ובודק את ההיסטוריה של האיש ותרומתו, אז צביה עשתה מספיק כדי שיקראו אזור או עיר על שמה", ספד לה חבר קרוב
רפי ימין וצביה כהן
רפי ימין וצביה כהן (צילום: רותי ברמן)

צביה כהן מנתניה, פעילה קהילתית בנאות הרצל, נפטרה השבוע לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן.  כהן היתה פעילת חברתית, מוכרת וידועה מאד בנתניה. עד מותה כיהנה כיו"ר ועד השכונות בשכונות הרצף, מקום מגוריה.

לאחרונה נראתה ביום המעשים הטובים שהתקיים בשיכון דורה. כהן עברה בין פעילי השכונות והיתה מוערכת גם על ידי ראש עיריית נתניה מרים פיירברג- איכר, שדאגה להסיע אותה לאירוע.

רפי ימין וצביה כהן
נתנה את נשמתה לקהילה. רפי ימין וצביה כהן (צילום: רותי ברמן)

רפי ימין שבשבילו צביה הייתה מורה לחיים ספד לה: "נתניה איבדה אישה ענקית שנתנה את כל כולה לקהילה, תמיד עזרה ותרמה. עשרות אנשים התייתמו-ממש ככה. היתה לי הזכות ללמוד ממנה המון דברים בכל מה שקשור לפעילות בקהילה וליחסים עם התושבים.

"אין אנשים כמוה קשה להסביר כמה גדולה האבדה. לפעמים אתה שומע שם של רחוב ובודק את ההיסטוריה של האיש ותרומתו, אז צביה עשתה מספיק כדי שיקראו אזור או עיר על שמה. מאות ילדים חגגו בר מצווה בזכותה, תמיד תרמה בחגים למאות אנשים תמיד השיגה מימון לכל דבר. לא רק שתרמו לה אלא תרמו באהבה. היא הביאה אותי לעבודה בשכונה ולימדה אותי מה זה קהילה, איך משיגים דברים, שאין דבר שאי אפשר להשיג. וכמה שהייתי קרוב אליה אני מגלה פתאום שהיא תרמה לעוד עשרות גופים ואנשים".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות