fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נחתם הסכם לפרויקט פינוי בפינת סוקולוב ויצמן

פינוי בינוי סוקולוב (הדמיה: זית לב אדריכלים)
פינוי בינוי סוקולוב (הדמיה: זית לב אדריכלים)

חברת אזורים והחברה להתחדשות נתניה חתמו לפני שבועיים על הסכם לייזום וביצוע פרויקט פינוי בינוי ברחוב סוקולוב פינת רחוב ויצמן. ההסכמים כוללים עקרונות לשיתוף פעולה ביחס לקידום מספר מתחמים לפינוי בינוי ותמ"א 38 של מאות יחידות דיור בשטח של עשרות דונמים במרכז העיר.

מדובר בפרויקט בו ייהרסו שלושה בנייני רכבת שהוקמו בשנות ה-60 הכוללים 63 דירות בנות שניים שלושה חדרים ובהם 63 יחידות דיור. במקומם יבנו שלושה מגדלי מגורים בני 30 קומות ובהם 330 יחידות דיור בנות שלושה, ארבעה וחמישה חדרים. לדברי מנשה זוארץ מ"התחדשות עירונית נתניה" כל הדיירים חתמו על הסכמתם לפינוי והבניה תחל בעוד כשנה לאחר שיתקבלו כל האישורים והיתר הבניה.

כמו כן החליטו החברות על שיתוף פעולה רוחבי ובלעדי בתניה, במסגרתו יפעלו במשותף לאיתור וקידום מתחמים נוספים הן במסגרת פינוי בינוי והן במסגרת תמ"א 38 ברחבי העיר.

פינוי בינוי סוקולוב (הדמיה: זית לב אדריכלים)
פינוי בינוי סוקולוב (הדמיה: זית לב אדריכלים)

לדברי דרור נגל מנכ"ל אזורים: "מבחינת אזורים מדובר בצעד נוסף במסגרת עיבוי פועלה בתחום ההתחדשות העירונית. אני מאמין כי שיתוף הפעולה עם החברה להתחדשות נתניה, יהפוך את השותפות לכוח מוביל בעיר ואנו פועלים כיום לקידומם של פרויקטים נוספים במסגרת זו".

את הפרויקט תכנן משרד זית-לב אדריכלים, מלווה משרד עו"ד מנחם, אברהם ושות' המתמחה בליווי פרויקטים של התחדשות עירונית והוא עתיד להיות משווק על ידי קאסה גרופ בבעלות אסף ניר.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות