fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי נתניה: "מי שלא ישקיע בלימודיו או חלילה יזלזל בהם, לא ישחק"

ציון מאה. שחקני נתניה (צילום: מכבי נתניה)
ציון מאה. שחקני נתניה (צילום: מכבי נתניה)

קבוצות הליגה של מכבי נתניה, מוכיחות שוב כי מלבד החשיבות של ניצחון ספורטיבי על המגרש הירוק, לא פחות חשובים הם ההישגים של הילדים על ספסל הלימודים. באירוע מיוחד, התייצבו שחקני מחלקת הנוער בליוויי הוריהם במשרדי המועדון, ונדרשו להציג בפני הצוות המקצועי של כל קבוצה, את תעודת בית הספר המסכמת את חצי שנת הלימודים הראשונה.

בני לם, מאמנה המקצועי של מחלקת הנוער אמר בעבר, כי מעבר להצטיינות השחקנים על מגרש הספורט, במועדון דואגים כי זה יתקיים בשילוב עם ההישגיים הלימודיים בבית הספר. נושא זה מובהר לילדים ולנערים המשחקים במועדון. "מי שלא ישקיע בלימודיו או חלילה יזלזל בהם, לא ישחק במשחקים", אומרים במועדון, "אנחנו מטפחים את הילדים ובני הנוער למצוינות בלימודים ובכדורגל. לא תהיינה פשרות בנושא הזה".

מנהל מחלקת הנוער, איציק פלג, מדגיש גם הוא את החשיבות בהישגי השחקנים בלימודיהם בבתי הספר. "שמנו לנו מטרה לשלב בין דרך ארץ, הצטיינות בלימודים והצטיינות במגרש הירוק. אנו בטוחים ששימת הדגש על תעודות טובות תביא בהכרח לשחקנים טובים יותר בעתיד".  בצד המקצועי, קבוצת נערים א'  הנמצאת בתקופה האחרונה במומנטום חיובי, יצאה למשחק חוץ קשה שהיה גם דרבי יוקרתי, במגרש בטוברוק. משריקת הפתיחה השתלטו שחקני מכבי על המגרש ויתרונם לא הוטל בספק לרגע. השער הראשון, הובקע על ידי אסף בן שבת בדקה ה- 35. בן שבת ניצל את העובדה ששוער הקבוצה היריבה, שמט כדור  אשר הוגבה בקרן וגלגל את הכדור החוזר פנימה. השער אשר הכריע את המשחק, הובקע בדקה ה-75 על ידי כרים מסארווה.

"הגענו למשחק לאחר שהפסדנו בסיבוב הראשון בדרבי בצורה אכזרית, היה לנו חוב להחזיר לעצמו ולמועדון", אמר סשה פלדמן, מאמן קבוצת נערים א', בסיום המשחק, "היינו נחושים ומוכנים לניצחון, ולשמחתי כך היה. אני מאד גאה בשחקנים שלי ומקווה להמשיך ברצף הניצחונות".

ציון מאה. שחקני נתניה (צילום: מכבי נתניה)
ציון מאה. שחקני נתניה (צילום: מכבי נתניה)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות